مطالب مرتبط:
فعالیت کانون های خدمت رضوی در استان اردبیل
اردبیل تا اواسط هفته آینده جوی پایدار دارد / جمعه و شنبه اردبیل خنک می شود
تأمین جهیزیه 5300 زوج مددجوی کمیته امداد استان اردبیل
2000 سند روستایی استان اردبیل به مالکان تحویل داده شد
عکس | مراسم وداع با ماه صفر در اردبیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 10:052024-09-05اقتصادي

جابجایی 630 هزار مسافر در اردبیل


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل با بیان اینکه در پنج ماه پارسال 676 هزار مسافر در استان اردبیل جابه جا شدند، افزود: میزان جابه جایی مسافران در پنج ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد کاهش داشته است.

رضا شیرین زاده اظهار کرد: از این تعداد 327 نفر با اتوبوس، 59 هزار نفر با مینی بوس و 245 هزار نفر نفر نیز از طریق ناوگان عمومی سواری در استان جابه جا شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل بیان کرد: جابجایی مسافران در استان با صدور 101 هزار صورت وضعیت توسط شرکت های حمل و نقل مسافر انجام شده است.

شیرین زاده اضافه کرد: در طرح انتقال زائران اربعین حسینی با تلاش فعالان عرصه حمل و نقل استان بیش از 11 هزار زائر کربلای معلی در قالب 512 سفر جابه جا و بیش از 500 زائر نیز در قالب 16 سفر تاکنون برای زیارت و حضور در صحن و سرای حضرت امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس شدند.

وی ادامه داد: هفت پایانه، 62 شرکت مسافربری، 2 هزار و 240 راننده و یک هزار و 231 ناوگان مسافری در استان اردبیل به مردم خدمات ارائه می کنند.

شیرین زاده گفت: مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد از عملکرد شرکت های حمل نقل و راننده را به سامانه 141 اداره کل راهداری اطلاع دهند تا فوری در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.


برچسب ها: حمل و نقل - اداره کل راهداری - معاون حمل و نقل - مسافر - هزار - اردبیل - استان
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 630 هزار مسافر در اردبیل

جابجایی 630 هزار مسافر در اردبیل