مطالب مرتبط:
متن کامل طرح مجلس برای «مجازات عبور غیرمجاز از مرزهای کشور»
طرح فروش فوری نیسان شهریور 1403 + جزییات
طرح جایگزینی محصولات مدیران خودرو (شهریور 1403)
افتتاح 13 طرح هفته تعاون در خراسان جنوبی
طرح مبارزه با جوندگان بعد از 10 سال وقفه در بوشهر اجرا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 16:152024-09-07بين الملل

پیامی از یک طرح


در روزهای اخیر در غزه واکسیناسیون فلج اطفان برای کودکان زیر آتش بمباران های رژیم صهیونیستی آغاز شده است اما اصلی ترین سوال این است که چه عاملی موجب شده تا فلج اطفال در غزه شیوع پیدا کند.

- در روزهای اخیر در غزه واکسیناسیون فلج اطفان برای کودکان زیر آتش بمباران های رژیم صهیونیستی آغاز شده است اما اصلی ترین سوال این است که چه عاملی موجب شده تا فلج اطفال در غزه شیوع پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی تتماج در یادداشتی در سیاست روز نوشت: گزارش های رسمی نشان می دهد که فلج اطفال پس از 25 سال بار دیگر در غزه شیوع یافته است.

این به این معناست که در طول نزدیک به دو دهه حضور و حاکمیت حماس در غزه، این بیماری کودکان مهار شده است و لذا آنچه زمینه ساز بازگشت این بیماری شده است 11 ماه جنگ افروزی و جنایت رژیم صهیونیستی و حامیانش است که موجب شده تا هیچ جای غزه امن نباشد.

در حالی محافل رسانه ای غربی تلاش بسیار دارند تا به این واکسیناسیون رنگ بشر دوستی و ابتکار عملی صلح جویانه از رژیم صهیونیستی و به ویژه آمریکا نشان دهند اما 11ماه جنایت صهیونیست ها در غزه که حتی به بیمارستان ها و آمبولانس ها و مدارس رحم نکرده اند و امدادرسانان را نیز هدف قرارداده اند و آمریکایی که حتی حاضر به پذیرش قطعنامه های سازمان ملل برای توقف جنگ نشده و تسلیحات کشنده را در اختیار


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - واکسیناسیون - صهیونیستی - فلج اطفال - روزهای اخیر - کودکان - اطفال
آخرین اخبار سرویس:

پیامی از یک طرح

پیامی از یک طرح