مطالب مرتبط:
درخواست استرالیا و نیوزلند نادیده گرفتن حق ایران است
نیکزاد: مجلس نشان داد به دنبال کمک به دولت است
نخستین صادرات برق خورشیدی جهان از استرالیا به سنگاپور انجام می شود
یارانه کمک معیشتی مرداد واریز شد
خواص شگفت انگیز اسفناج برای ورزشکاران/ آیا خوردن اسفناج به عضله سازی بیشتر کمک میکند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 11:352024-08-22فناوري

گوگل به کمک استرالیا رفت


گوگل با آژانس ملی علوم استرالیا برای توسعه ابزارهای دیجیتالی همکاری خواهد کرد که به طور خودکار آسیب پذیری های نرم افزار را برای اپراتورهای زیرساخت های حیاتی شناسایی و برطرف می کنند.

- گوگل با آژانس ملی علوم استرالیا برای توسعه ابزارهای دیجیتالی همکاری خواهد کرد که به طور خودکار آسیب پذیری های نرم افزار را برای اپراتورهای زیرساخت های حیاتی شناسایی و برطرف می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرم افزار سازمان هایی مانند بیمارستان ها، سازمان های دفاعی و تامین کنندگان انرژی، به گونه ای سفارشی سازی می شود که مطابق با محیط نظارتی استرالیا باشد.

استفان آوگوستاکیس، رییس بخش امنیتی گوگل کلود در استرالیا و نیوزلند، گفت: آسیب پذیری های زنجیره تامین نرم افزار، یک مسئله جهانی است و استرالیا در اقدامات قانونی برای کنترل و مبارزه با خطرات، پیشرو بوده است.

در پی یک سلسله نقض های امنیتی در دو سال گذشته که اطلاعات شخصی نیمی از جمعیت 26 میلیونی استرالیا را در معرض افشا قرار داد، دولت این کشور، الزامات سخت تری را برای اپراتورهای زیرساخت های حیاتی برای گزارش و جلوگیری از حملات سایبری، وضع کرده است.

گوگل و آژانس ملی علوم استرالیا در بیانیه ای اعلام کردند این همکاری تحقیقاتی، پایگاه داده آسیب پذیری منبع باز موجود گوگل و سرویسهای هوش مصنوعی را با ر


برچسب ها: استرالیا - نرم افزار - آسیب پذیری - افزار - گوگل - دیجیتالی - شناسایی
آخرین اخبار سرویس:

گوگل به کمک استرالیا رفت

گوگل به کمک استرالیا رفت