مطالب مرتبط:
امام جمعه موقت شهرکرد:دولت چهاردهم با کار جهادی اعتماد مردم را به خوبی پاسخ دهد
تلاش آتش نشانان برای نجات زن جوان از مرگ در شهرک صنعتی نیشابور
کامالا هریس بعد از اختلال در سخنرانی اش توسط حامیان فلسطین؛ بر روی آتش بس غزه کار می کنم
هریس: بر روی آتش بس غزه کار می کنم
هریس: بر روی آتش بس در غزه کار می کنم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 23:452024-08-30حوادث

حریق لاستیک فروشی در شهرکرد/مردم مخل کار آتش نشانان نشوند


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد با تایید خبر وقوع آتش سوزی در یک واحد لاستیک فروشی در شهر گفت: گستردگی حریق و شدت شعله ها به حدی است که همه نیروها با تمام تجهیزات سبک و سنگین در حال اطفای حریق هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد با تایید خبر وقوع آتش سوزی در یک واحد لاستیک فروشی در شهر گفت: گستردگی حریق و شدت شعله ها به حدی است که همه نیروها با تمام تجهیزات سبک و سنگین در حال اطفای حریق هستند.

عنایت الله رهنورد در گفت وگو با ایسنا افزود: حادثه آتش سوزی در فروشگاه و انبار لاستیک در حوالی میدان چهارمحال شهرکرد از ساعت 21:30 به دلیل نامعلومی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: گستردگی حریق و شدت شعله ها به حدی است که کلیه نیروها با تمام تجهیزات سبک و سنگین در حال اطفای حریق هستند.

وی افزود: این آتش سوزی تاکنون مصدومی به همراه نداشته که امید است با تلاش آتش نشانان از گسترش حریق و بروز آتش در واحدهای مجاور جلوگیری شود.

رهنورد با اشاره به اینکه جمعیت زیادی در محل حادثه حضور دارند، درخواست کرد؛ از شهروندان تقاضا می شود با ترک محل آتش سوزی، مخل کار آتش نشانان نشوند.


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - رییس سازمان آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - شهرداری شهرکرد - رییس سازمان - شهرکرد - آتش نشانی
آخرین اخبار سرویس:

حریق لاستیک فروشی در شهرکرد/مردم مخل کار آتش نشانان نشوند

حریق لاستیک فروشی در شهرکرد/مردم مخل کار آتش نشانان نشوند