مطالب مرتبط:
توزیع 65 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، ورزشی و هنرستانی در استان کرمان
400 میلیارد تجهیزات مدارس در استان بوشهر توزیع شد
140 میلیارد تومان تجهیزات به مدارس استان بوشهر ارسال شد
30 میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد
30 میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 15:202024-09-16اجتماعي

توزیع 4 میلیارد تومان تجهیزات ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد


در آستانه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور، مراسم توزیع تجهیزات ورزشی به ارزش 4 میلیارد تومان، در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در آستانه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور، مراسم توزیع تجهیزات ورزشی به ارزش 4 میلیارد تومان، در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

فرشید کرمی ، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم از توزیع تجهیزات و ملزومات آموزشی و ورزشی در قالب کاروان ورزشی مهر امام رضا(ع) برای مدارس 13 شهرستان و منطقه این استان خبر داد.

وی در این مراسم که در دبستان شهید علی پور یاسوج به صورت وبیناری با وزیر آموزش وپرورش در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: ارسال تجهیزات و ملزومات آموزشی ورزشی به ارزش بیش از 4 میلیارد تومان در قالب کاروان ورزشی مهر امام رضا(ع) در مدارس کهگیلویه و بویراحمد قبل از بازگشایی مدارس آغاز شد.

کرمی از افتتاح 148 چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: برای احداث این تعداد از چمن ها قریب به 60 میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از آغاز فاز جدید احداث چمن مصنوعی در طرح شهید سلیمانی از ابتدای مهرماه


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه - میلیارد تومان - بویراحمد - کهگیلویه - تجهیزات ورزشی
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 4 میلیارد تومان تجهیزات ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد

توزیع 4 میلیارد تومان تجهیزات ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد