مطالب مرتبط:
سردار شیرازی: میزان آمادگی برای مقابله با تهدیدات دشمن افزایش یافته است
سردار شیرازی: میزان آمادگی برای مقابله با تهدیدات دشمن افزایش یافته است
میزان آمادگی برای مقابله با تهدیدات دشمن افزایش یافته است
تهدید زیستی و بیوتروریسم؛ چالش پدافند غیرعامل در نظام سلامت
تأکید وزیر کشور بر اهمیت مأموریت های پدافند غیرعامل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 16:352024-09-17سياسي

پدافند غیرعامل، افزایش بازدارندگی و مقابله با تهدید دشمن است


معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری و استمرار خدمات ضروری به مردم و مقابله با تهدیدهای دشمن است.

- ایسنا/زنجان معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری و استمرار خدمات ضروری به مردم و مقابله با تهدیدهای دشمن است.

سردار محمدعلی قمی امروز (27 شهریور ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری موضوعات پدافند غیرعامل و 14 کارگروه در هر استان، اظهار کرد: بالاترین مقام مسئول پدافند غیرعامل در استان ها، استاندار است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به طرح جامع دارایی ها، تهدیدات و آسیب های استان ها شناسایی و تهیه شده است، گفت: هدف این است که این آسیب ها با استفاده از ظرفیت ها که باید کار علمی باشد، برطرف شود.

او با اشاره به ابلاغ نظامات و تهیه دستوراالعمل ها، بیان کرد: بر این اساس دستگاه ها وظایفی دارند که عمده این وظایف مقابله با تهدیدات دشمن، کاهش آسیب پذیری و مصون سازی زیرساخت هاست که انتظار پاسخ اضطراری می رود.

قمی با اشاره به اهمیت پاسخ اضطراری در مقابل تهدیدات، حفظ تدوام کارکردها و دارایی ها، برگشت پذیری را مهم دانست و اظهار کرد: اگر تهدیدات زیرساختی اتفاق افتاد، برگشت پذیری در سریع تر


برچسب ها: پدافند غیرعامل - سازمان پدافند غیرعامل کشور - پدافند - سازمان پدافند غیرعامل - استان - استان ها - سازمان پدافند
آخرین اخبار سرویس:

پدافند غیرعامل، افزایش بازدارندگی و مقابله با تهدید دشمن است

پدافند غیرعامل، افزایش بازدارندگی و مقابله با تهدید دشمن است