مطالب مرتبط:
طرح های کشاوری و ورزشی به مناسبت هفته دولت در بوکان افتتاح شد
افتتاح 24 طرح عمرانی و خدماتی شهرداری خاش در هفته دولت
بهره برداری از ده ها طرح به مناسبت هفته دولت در شهرستان دماوند
افتتاح پروژه های هفته دولت در شهر دوراهک
 34 پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی در هفته دولت در شهرستان آبیک افتتاح می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 14:302024-08-29اقتصادي

28 طرح به مناسبت هفته دولت در بهاباد افتتاح شد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد به مناسبت هفته دولت در آیین افتتاح و بهره برداری 28 طرح که با صرف هزینه سه هزار و 300 میلیارد ریال آماده شده بود، - شرکت کرد.

مجید دهقانی زاده رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در این سفر که با ادای احترام به شهدای این شهرستان و دیدار با امام جمعه بهاباد آغاز شد، طرح جاده بین مزارع شهرستان بهاباد به طول 11 کیلومتر که با مشارکت فرمانداری، بسیج سازندگی، بنیاد علوی و جهادکشاورزی با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال ایجاد شده است را بهره برداری کرد.

وی در ادامه جهت افتتاح طرح های عمرانی، راهی روستای احمد آباد بخش مرکزی بهاباد شد و با حضور در این منطقه میدان شهدای روستای احمدآباد بخش مرکزی بهاباد را بامتراژ 220 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رساند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همچنین دبستان 9 کلاسه برکت شهید محمد رضا زینلی را که در دوطبقه به مساحت دو هزار و 500 مترمربع و با زیربنای 1200 مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال ایجاد شده است را افتتاح کرد.

وی همچنین در این سفر فاز اول ساختمان موزه آفرینش بهاباد را بازیربنای 1400 مترمربع که در زمینی به وسعت 20 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال ایجاد شده را افتتاح کرد تا بهره برداری ا


برچسب ها: سازمان مدیریت و برنامه ریزی - رییس سازمان مدیریت - سازمان مدیریت - بهره برداری - رییس سازمان - برنامه ریزی - بهاباد
آخرین اخبار سرویس:

28 طرح به مناسبت هفته دولت در بهاباد افتتاح شد

28 طرح به مناسبت هفته دولت در بهاباد افتتاح شد