مطالب مرتبط:
طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات دارای تابعیت مضاعف بررسی شد
ادعای عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: برخی از شهرها، به شهر های اتباع تبدیل شده/ برخی مقامات به دنبال جایگزینی «اتباع» به جای «نخبگان و جوانان» کشور هستند! شاید مسئولین به این فکر هستند، چون این افراد از لحاظ سطح تحصیل، پایین تر هستند، می توانند پیرو باشند
بررسی ابعاد سفر پزشکیان به عراق در کمیسیون امنیت ملی
بررسی مشکلات هشت شهر جنوبی استان کرمان با حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس
بررسی مسائل هلیل رود از طریق گشت هوایی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 16:302024-09-15سياسي

بررسی طرح ممنوعیت انتصاب مقامات دارای تابعیت مضاعف در کمیسیون امنیت ملی


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات یا مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارجی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات یا مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارجی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم رضایی در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای جلسه بخش هایی از آیین نامه داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اصلاح و تصویب شد.

وی ادامه داد: در ادامه طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات یا مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارجی با حضور مسئولانی از دستگاه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت؛ در واقع این طرح اصلاح مواد 982 و 989 قانون مدنی است.

رضایی در پایان بیان کرد: همچنین در این جلسه آقای علی خضریان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارشی از سفر هیاتی از این کمیسیون به کشور آذربایجان و باکو برای نظارت بر انتخابات پارلمانی آذربایجان و به دعوت سازمان شانگهای ارائه کرد.


برچسب ها: کمیسیون امنیت ملی - کمیسیون امنیت - کمیسیون - تابعیت مضاعف - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی - امنیت ملی - سیاست خارجی
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح ممنوعیت انتصاب مقامات دارای تابعیت مضاعف در کمیسیون امنیت ملی

بررسی طرح ممنوعیت انتصاب مقامات دارای تابعیت مضاعف در کمیسیون امنیت ملی