مطالب مرتبط:
تصاویر/ دیدار کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدا
کارشناس پشتیبان امور مشتریان (CRM) - خانم
زمین در آینده به دست شایسته ترین بندگان خدا اداره خواهد شد
دیدار ولایتی با عراقچی وزیر امور خارجه
مخالفت سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی با اداره نظامی نوار غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 09:502024-08-31اقتصادي

اداره کل امور مالیاتی مسئول تایید صحت اطلاعات سامانه های مالیاتی


رییس کل سازمان امور مالیاتی نحوه رسیدگی به اعتراض اشخاص نسبت به اطلاعات و اطلاعیه های خرید و فروش و بارنامه در فرایند حسابرسی و دادرسی مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده را اعلام کرد.

- رییس کل سازمان امور مالیاتی نحوه رسیدگی به اعتراض اشخاص نسبت به اطلاعات و اطلاعیه های خرید و فروش و بارنامه در فرایند حسابرسی و دادرسی مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور مالیاتی ایران، دکتر محمدهادی سبحانیان، رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به پیشینه ضرورت صدور این بخشنامه اظهار داشت: تا پیش از صدور این بخشنامه طرف اول یا ثبت کننده اطلاعات در ثبت اطلاعاتی از قبیل فاکتور خرید و فروش خدمت یا کالا در سامانه های مالیاتی مانند سامانه صورت معاملات فصلی و سامانه ثبت بارنامه می توانست با ثبت فاکتور یا بارنامه های جعلی برای طرف دوم آثار مالیاتی ایجاد نماید و تا امروز بار اثبات عدم صحت اطلاعات ثبت شده در سامانه های مالیاتی بر دوش طرف دوم بوده است.

وی ادامه داد: رسیدگی به این پرونده ها به این ترتیب بود که ممیز مالیاتی به سراغ طرف دوم رفته و از وی خواستار ارائه سندی دال بر عدم صحت اطلاعات موجود در سامانه های مالیاتی می شد.


برچسب ها: رییس کل سازمان امور مالیاتی - سازمان امور مالیاتی - مالیات - امور مالیاتی - مالیاتی - مالیات بر ارزش افزوده - اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل امور مالیاتی مسئول تایید صحت اطلاعات سامانه های مالیاتی

اداره کل امور مالیاتی مسئول تایید صحت اطلاعات سامانه های مالیاتی