مطالب مرتبط:
وانت نیسان جدید به بازار می آید
وانت نیسان جدید به بازار می آید
فیلم| آتش گرفتن وانت نیسان در گرگان
نیسان وانت با 15 سرنشین در کردکوی واژگون شد
عراقچی: ایران از حق قطعی خود برای پاسخ به رژیم صهیونیستی کوتاه نمی آید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 11:202024-08-24اقتصادي

وانت نیسان جدید به بازار می آید


شرکت زامیاد دست به تولید نسخه جدیدی از نیسان Z24 که به نیسان آبی مشهور است، زده و نام آن را نیسان اکستند گذاشته است اما نیسان اکستند چه مشخصاتی دارد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ اولین بار که نام نیسان اکستند شنیده شد، در تیرماه سال 1402 بود که مدیرعامل وقت این شرکت یعنی محسن مرتضوی خبر از آغاز تولید نسخه جدیدی از نیسان آبی با نام نیسان اکستند داد.

پرشین خودرو نوشت؛ وی در خصوص عرضه نیسان اکستند گفته بود: "به منظور بهبود شرایط نشستن راننده و افزایش ایمنی خودرو یاد شده، طول کابین این محصول چندین سانتی متر افزایش طول پیدا کرده که این افزایش فضا، موجب استفاده از صندلی های مجزا برای راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم موقعیت صندلی و زاویه پشتی آن شده است؛ این امر توانسته میدان دید راننده و تسلط بر غربیلک فرمان را بهبود ببخشد.

در راستای تحقق افزایش فضای کابین، قالب های بدنه این محصول، بازطراحی و نوسازی شده و همچنین تزیینات داخلی اتاق، کاملاً تغییر یافته است.

با توجه به تفکیک صندلی های راننده و سرنشین، از فضای بین دو صندلی برای جانمایی کنسول استفاده شده است که این امر علاوه بر پرکردن فضای بین دو صندلی و زیبایی کابین، فضای کاربردی مناسبی را در اختیار راننده قرار می دهد.


برچسب ها: نیسان - افزایش - راننده - نیسان آبی - جدید - شرکت زامیاد - پرشین خودرو
آخرین اخبار سرویس:

وانت نیسان جدید به بازار می آید

وانت نیسان جدید به بازار می آید