مطالب مرتبط:
سفر وزیر جهاد کشاورزی به آذربایجان شرقی
وزیر جهاد کشاورزی وارد استان آذربایجان شرقی شد
15 عنوان برنامه به مناسبت هفته دولت در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اجرا می شود
بازدید وزیر جهاد کشاورزی از خبرگزاری صدا و سیما
وزیر جهاد کشاورزی جدید در نخستین نشست شورای معاونین/ نوری قزلجه: مطالبات کشاورزانی که تا پایان شهریور محصول خود را تحویل داده باشند، تسویه خواهد شد/ فضا را برای تشکل ها و بخش خصوصی برای حفظ امنیت غذایی کشور آماده کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 15:202024-08-23سياسي

سفر وزیر جهاد کشاورزی به آذربایجان شرقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانها خبرگزاری دانشجو، غلامرضا نوری قزلجه پس از تشرف به حرم امام رضا (ع) در اولین سفر کاری و استعانت از امام مهربانی ها برای توفیق در اجرای برنامه های بخش کشاورزی، - وزیر جهاد کشاورزی جمعه دوم شهریور به استان آذربایجان شرقی سفر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانها خبرگزاری دانشجو، غلامرضا نوری قزلجه پس از تشرف به حرم امام رضا (ع) در اولین سفر کاری و استعانت از امام مهربانی ها برای توفیق در اجرای برنامه های بخش کشاورزی، در دومین سفر خود به زادگاهش آمد.

شرکت در نماز جمعه شهرستان بستان آباد و دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از جمله برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در این سفر است.

اکبر فتحی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران وزارت جهاد کشاورزی در این سفر او را همراهی می کند.


برچسب ها: جهاد کشاورزی - آذربایجان شرقی - کشاورزی - وزیر جهاد کشاورزی - استان آذربایجان شرقی - آذربایجان - غلامرضا نوری قزلجه
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر جهاد کشاورزی به آذربایجان شرقی

سفر وزیر جهاد کشاورزی به آذربایجان شرقی