مطالب مرتبط:
رفع فیلتر شدن اینترنت در شهر ایران
بورل: به دنبال اعمال محدودیت های جدید علیه بخش هوانوردی ایران هستیم
اینترنت در این شهر ایران رفع فیلتر می شود؟
این جزیره در ایران رفع فیلتر شد؟
تامین و توزیع واکسن آنفلوانزا در سراسر ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 11:002024-09-16اقتصادي

رفع محدودیت دسترسی ایران به برچسب حرارتی واکسن


رییس اداره ارتباطات علمی  و همکاری های  بین المللی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: دریافت برچسب های حرارتی واکسن(VVM) برای استفاده بر روی واکسن های فلج اطفال، - ایسنا/البرز رییس اداره ارتباطات علمی  و همکاری های  بین المللی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: دریافت برچسب های حرارتی واکسن(VVM) برای استفاده بر روی واکسن های فلج اطفال، صرفه جویی 186 میلیارد ریالی برای کشور به همراه داشته است.

رایناک قادری با اشاره به دریافت برچسب های حرارتی واکسن(VVM) برای واکسن فلج اطفال اظهار کرد: این مهم سبب می شود تا موسسه رازی بتواند بر چالش های ناشی از تحریم های شدید ایالات متحده که دسترسی به این برچسب های حرارتی را برای تقریباً دوسال محدود کرده بود، فائق آید.

وی دستیابی به این برچسب ها را پیشرفتی چشمگیر برای بخش بهداشت عمومی ایران عنوان کرد و افزود: این دستاورد حاصل تلاش مشترک چندین وزارتخانه ایران، سازمان بهداشت جهانی (WHO)، معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی و مدیریت بازرگانی موسسه رازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، رییس اداره ارتباطات علمی و همکاری های بین المللی موسسه رازی خاطرنشان کرد: نیاز به برچسب های حرارتی VVM از قوانین ملی و بین المللی است که استفاده از این برچسب ها را روی ویال های وا


برچسب ها: واکسن - واکسن و سرم سازی رازی - موسسه تحقیقات واکسن - برچسب - فلج اطفال - سرم سازی رازی - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

رفع محدودیت دسترسی ایران به برچسب حرارتی واکسن

رفع محدودیت دسترسی ایران به برچسب حرارتی واکسن