مطالب مرتبط:
8 فقره غرق شدگی در اصفهان طی 14 روز
یک کارگر بر اثر ریزش آوار در سد دشت پلنگ جان باخت
یک کارگر بر اثر ریزش آوار در سد دشت پلنگ جان باخت
معرفی کتاب هزار فرسنگ زیر دریا اثر ژول ورن
راهیابی یک هزار و 500 اثر به مرحله داوری رویداد بزرگ عکس کیش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 07:002024-09-05حوادث

4 نفر بر اثر غرق شدگی در اصفهان جان باختند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از فوت چهار نفر بر اثر غرق شدگی در استان اصفهان از ابتدای شهریور ماه تاکنون خبر داد.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وقوع 8 مورد حادثه غرق شدگی از ابتدای شهریور ماه تا کنون در استخرهای ذخیره آب واقع در باغات و نیز رودخانه در استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: متأسفانه این حوادث منجر به جان باختن 4 نفر و انتقال مصدومان به مراکز درمانی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: باتوجه به افزایش حوادث فوق به علت شرایط افزایش دما و حضور افراد در عرصه های طبیعی و گردشگری به ویژه در روزهای تعطیل و آخر هفته مدیریت بحران استان اصفهان در خصوص عدم شنا در کانال های انتقال آب در مسیر رودخانه های جاری، استخرهای ذخیره آب کشاورزی، استخرهای واقع در باغات و واحدهای صنعتی و نیز مسیر رودخانه در مناطق غرب و جنوب و بالادست زاینده رود و دریاچه سدهای مخزنی استان به لحاظ خطر پذیر بودن این منابع آبی هشدار داد.

وی گفت: کانغالهای انتقال آب به علت شدت جریان آب شیب و لغزندگی دیواره و استخرهای ذخیره آب کشاورزی به علت عمق زیاد شیب دیواره و لایه پوششی لغزنده ژئوممبران محل ایمنی برای شنا نیست، همچنین شدت جریان آب، ناپایداری بستر، سردی آب و جریان گردابی در رودخانه ها باعث بروز حواد


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران - مدیریت بحران - استان اصفهان - استانداری اصفهان - بحران استانداری
آخرین اخبار سرویس:

4 نفر بر اثر غرق شدگی در اصفهان جان باختند

4 نفر بر اثر غرق شدگی در اصفهان جان باختند