مطالب مرتبط:
توصیه مهم روزنامه جمهوری اسلامی؛ فریب افراطیون را نخورده و در دام نتانیاهو نیفتیم
انتقاد پیشکسوتان استقلال از خداداد عزیزی
انتقاد جنجالی آزاد ارمکی روی آنتن تلویزیون: آخر چرا آنقدر روحانی تولید می کنید؟!
انتقاد پیشکسوتان استقلال از خداداد عزیزی
رهبر انقلاب: کارزار جبهه حسینی با جبهه یزیدی تمام نشدنی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 11:002024-08-26بين الملل

انتقاد روزنامه عبری از عملکرد نتانیاهو درباره جبهه شمال


یک رسانه عبری در انتقاد از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رویکرد او و کابینه اش در برابر حزب الله لبنان تاکید کرد که او گزینه «آسان تر» را انتخاب کرد اما نتوانست تغییری در وضعیت استراتژیک شمال اراضی اشغالی ایجاد کند.

- یک رسانه عبری در انتقاد از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رویکرد او و کابینه اش در برابر حزب الله لبنان تاکید کرد که او گزینه آسان تر را انتخاب کرد اما نتوانست تغییری در وضعیت استراتژیک شمال اراضی اشغالی ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری معاریو نوشت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جای انتخاب تحرکات قدرتمندی که بتواند بازدارندگی این رژیم را بازگردانده و ساکنان الجلیل علیا را به خانه هایشان برگرداند، عملیات اخلال موفق اما محدودی را ترجیح داد.

همچنین این روزنامه عبری نوشت که نتانیاهو همراه با یوآو گالانت وزیر جنگ خود گزینه آسان تری را که ارتش به او پیشنهاد داد، انتخاب کرد، گرچه او برنامه کار حزب الله را ناکام گذاشت و مانع آن شد اما تغییری در وضعیت استراتژیک شمال (شمال فلسطین اشغالی) ایجاد نکرد.

معاریو در ادامه نیز نوشت که او این نسخه را بر پیشنهادهای جسورانه تری ترجیح داد که دربرگیرنده تحرکاتی قدرتمندتر بوده و هدف راهبردی آنها وارد آوردن ضربه ای جدی،


برچسب ها: نخست وزیر رژیم صهیونیستی - بنیامین نتانیاهو - رژیم صهیونیستی - نتانیاهو - صهیونیستی - حزب الله لبنان - نخست وزیر
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد روزنامه عبری از عملکرد نتانیاهو درباره جبهه شمال

انتقاد روزنامه عبری از عملکرد نتانیاهو درباره جبهه شمال