مطالب مرتبط:
خبر مهم پزشکیان درباره برجام و FATF
اظهارات مهم پزشکیان درباره برجام و FATF/ باید روابطمان را با دنیا اصلاح کنیم +ویدئو
پزشکیان: باید FATF و برجام را حل کنیم
فیلم/ پزشکیان: چاره ای نداریم FATF و برجام را حل کنیم / به مجمع تشخیص مصلحت نامه خواهم نوشت
پزشکیان: با FATF و برجام، می توانیم مشکلاتمان را حل کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 11:152024-09-17سياسي

پزشکیان متن برجام و FATF را بخواند/ به وسوسه اطرافیان توجه نکند


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور تحت تاثیر وسوسه کسانی که خانواده آنان در خارج از کشور هستند، قرار نگیرد چرا که با برجام هم تحریم ها رفع نمی شود.

- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور تحت تاثیر وسوسه کسانی که خانواده آنان در خارج از کشور هستند، قرار نگیرد چرا که با برجام هم تحریم ها رفع نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزانه 700 نفر از مردم کشورمان فوت می کردند و دولت روحانی به بهانه FATF واکسن وارد نمی کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در سال 95 طیب نیا، FATF را امضا کرد و سوال ما این است که آیا تحریمی برداشته شد؟ در همان زمان بلافاصله FATF بیانیه داد که ملت ایران تأمین کننده مالی تروریست هاست و FATF از ایران خواست که سپاه قدس تمام نیروهای خود را تروریست اعلام کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین مطابق با FATF باید تمام اطلاعات مالی ایران و کلیه تجارت های کشور به اطلاع آمریکا و کشورهای دیگر می رسید و عملاً آنان تمام راه های تجاری ایران را شناسایی می کردند.

سوال بنده آن است آنهایی که این موارد را برای پزشکیان می نویسند حقایق مذکور را به وی گفته اند؟ نبویان با بیان اینکه با برجام تحریم ها رفع نمی شود، گفت: ظریف در برجام تعهد داده است که همه تحریم های


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - کمیسیون امنیت ملی - عضو کمیسیون امنیت - شورای اسلامی - کمیسیون امنیت ملی مجلس - کمیسیون امنیت - امنیت ملی
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان متن برجام و FATF را بخواند/ به وسوسه اطرافیان توجه نکند

پزشکیان متن برجام و FATF را بخواند/ به وسوسه اطرافیان توجه نکند