مطالب مرتبط:
بورل: آتش بس 3 روزه در غزه برقرار شود
مذاکرات آتش بس در غزه به روایت رسانه عبری زبان
هشدار درباره شیوع «فلج اطفال» در نوار غزه و درخواست «آتش بس انسانی»
پاکستان و عمان خواستار برقراری آتش بس بی قید و شرط در غزه شدند
بورل: آتش بس 3 روزه در غزه برقرار شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 09:502024-08-28بين الملل

زنگنه: تا وقتی آمریکا از صهیونیست ها حمایت می کند در غزه آتش بس نخواهیم داشت


کارشناس مسائل بین الملل گفت، بعید می دانم با رویکرد و روشی که صهیونیست ها در حملات علیه مردم فلسطین و غزه در پیش گرفته اند، مذاکرات آتش بس به نتیجه برسد؛ - هم زمان مذاکرات آتش بس در نوار غزه روز یکشنبه هفته جاری در قاهره با حضور هیأت های آمریکایی و اسراییلی انجام شد.

عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز یکشنبه شب در اظهاراتی گفت که حماس خواستار ملزم کردن رژیم صهیونیستی به توافقات انجام گرفته در دوم جولای (12 تیر) است که در سخنرانی جو بایدن و قطعنامه شورای امنیت مطرح شد.

وی همچنین تصریح کرد: هیئت حماس بر موضع خود مبنی بر اینکه هر توافقی باید شامل آتش بس پایدار، خروج کامل از نوار غزه، آزادی بازگشت آوارگان فلسطینی، امدادرسانی و بازسازی و معامله جدی برای مبادله اسرا باشد، تاکید کرد.

مذاکرات فرسایشی شیوه صهیونیست ها برای جلوگیری از احقاق حق فلسطینان است صباح زنگنه درگفت وگو با ایسنا درباره مذاکرات آتش بس میان حماس و رژیم صهیونیستی با میانجی گری آمریکا، قطر و مصر که در آخرین دور به نظر با گشایش هایی همراه بوده است اظهار کرد: تا زمانی که نتانیاهو و دولت افراطی اش به کمک های آمریکا امید داشته باشد این مذاکرات به نتیجه نمی رسد و مذاکرات فرسایشی ادامه خواهد یافت.


برچسب ها: صهیونیست - صهیونیست ها - آتش بس - جنبش مقاومت اسلامی حماس - کارشناس مسائل بین الملل - مذاکرات - آتش بس در نوار غزه
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: تا وقتی آمریکا از صهیونیست ها حمایت می کند در غزه آتش بس نخواهیم داشت

زنگنه: تا وقتی آمریکا از صهیونیست ها حمایت می کند در غزه آتش بس نخواهیم داشت