مطالب مرتبط:
گوترش خواستار توقف حملات ارتش صهیونیستی در کرانه باختری شد
گوترش خواستار توقف فوری عملیات در کرانه باختری شد
واکنش ترکیه به آغاز حملات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری
واکنش تند ترکیه به حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری
دبیرکل سازمان ملل خواهان توقف عملیات ارتش اسراییل در کرانه باختری شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 08:552024-08-29بين الملل

گوترش خواستار توقف حملات ارتش صهیونیستی به کرانه باختری شد


دبیرکل سازمان ملل توقف حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری را خواستار شد و تاکید کرد این اقدامات به تضعیف تشکیلات خودگردان فلسطین منجر می شود.

- دبیرکل سازمان ملل توقف حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری را خواستار شد و تاکید کرد این اقدامات به تضعیف تشکیلات خودگردان فلسطین منجر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آنکه ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه با حمله به کرانه باختری 11 فلسطینی را به شهادت رساند، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در بیانیه ای از اسراییل خواست تا عملیات نظامی خود در کرانه باختری را متوقف کند.

استفان دوجاریک ، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل با انتشار بیانیه گوترش گفت که او از آخرین تحولات در کرانه باختری عمیقاً نگران است و به شدت تلفات جانی از جمله کودکان را محکوم می کند .

گوترش در ادامه این بیانیه از رژیم صهیونیستی خواست که به تعهدات مربوطه خود تحت قوانین بین المللی بشردوستانه عمل کند و اقداماتی را برای محافظت از غیرنظامیان و تضمین امنیت آن ها انجام دهد.

او به علاوه از نظامیان صهیونیست خواست تا حداکثر خویشتن داری را اعمال کنند و از ابزارهای کشنده فقط زمانی استفاده کنند که حفاظت از جان کاملاً اجتناب ناپذیر است .


برچسب ها: کرانه باختری - دبیرکل سازمان ملل - رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - تشکیلات خودگردان فلسطین - سازمان ملل - تشکیلات خودگردان
آخرین اخبار سرویس:

گوترش خواستار توقف حملات ارتش صهیونیستی به کرانه باختری شد

گوترش خواستار توقف حملات ارتش صهیونیستی به کرانه باختری شد