مطالب مرتبط:
رسانه عبری: بورل سفر به تل آویو را لغو کرد
رسانه عبری: بورل سفر به تل آویو را لغو کرد
بورل سفر به تل آویو را لغو کرد
بورل سفر به تل آویو را لغو کرد
جزییات سفر بلینکن به مصر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 10:102024-09-17بين الملل

علت اصلی سفر بلینکن به تل آویو از نگاه وال استریت ژورنال


روزنامه وال استریت ژورنال از احتمال پیشرفت مذاکرات در خصوص محور فیلادلفیا طی سفر وزیر امور خارجه آمریکا به قاهره خبر داد.

- روزنامه وال استریت ژورنال از احتمال پیشرفت مذاکرات در خصوص محور فیلادلفیا طی سفر وزیر امور خارجه آمریکا به قاهره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رأی الیوم، روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که سفر آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، به قاهره و نه تل آویو، نشان دهنده این است که پیشرفتی در مورد محور فیلادلفیا نزدیک است.

این روزنامه توضیح داد که سفر بلینکن به منطقه به منظور اطمینان بخشی به اسراییل در خصوص عدم توانایی حماس در قاچاق سلاح از محور فیلادلفیا صورت گرفته است.

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده، روز گذشته اعلام کرد که واشنگتن همچنان در حال گفتگو با شرکای منطقه ای خود به ویژه مصر و قطر است تا پیشنهادی تعدیل شده در خصوص آتش بس در غزه ارائه کند.

مقامات آمریکایی از هفته ها پیش گفته اند که به زودی پیشنهاد جدیدی برای معامله ای که شامل آزادی اسرای صهیونیستی است مطرح خواهد شد.

میلر به خبرنگاران گفت که واشنگتن با واسطه ها در حال رایزنی است تا محتوای این پیشنهاد را مشخص کند و اطمینان حاصل کند که این پیشنهاد طرفین را به یک توافق نهایی سوق می دهد.


برچسب ها: روزنامه وال استریت ژورنال - وال استریت ژورنال - وزیر امور خارجه - وزیر امور خارجه آمریکا - وال استریت - فیلادلفیا - امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

علت اصلی سفر بلینکن به تل آویو از نگاه وال استریت ژورنال

علت اصلی سفر بلینکن به تل آویو از نگاه وال استریت ژورنال