مطالب مرتبط:
ویدئویی باورنکردنی از تخریب مدرسه دخترانه در آستانه سال تحصیلی
ویدئویی باورنکردنی از تخریب مدرسه دخترانه در آستانه سال تحصیلی
تخریب یک مدرسه در آستانه سال تحصیلی در بوشهر+ فیلم
بازار فروش لوازم التحریر در آستانه آغاز سال تحصیلی - همدان
بازار لوازم تحریر در آستانه سال تحصیلی جدید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 11:552024-09-15سياسي

آسفالت حیاط 100 مدرسه شیراز در آستانه سال تحصیلی جدید


رییس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز از آسفالت حیاط 100 مدرسه این کلان شهر با توجه به در پیش رو بودن آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

- آسفالت حیاط 100 مدرسه شیراز در آستانه سال تحصیلی جدید ایسنا/فارس رییس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز از آسفالت حیاط 100 مدرسه این کلان شهر با توجه به در پیش رو بودن آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

سیده مریم حسینی امروز، 25 شهریورماه در نشست شهرداری شیراز با اشاره به در پیش رو بودن بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: با توجه به شروع ماه مهر و آغاز مدارس در راستای محرومیت زدایی با تلاش عمرانی شهرداری حیاط 100 مدرسه آسفالت می شود که با شروع ماه پرمهر مهر دانش آموزان در فضایی مناسب تر به تحصیل بپردازند.

وی با بیان تعریف محرومیت و محرومیت زدایی اظهار کرد: محرومیت شهری یک پدیده پیچیده است که به نظر می رسد در شهرنشینی نباید محرومیت باشد؛ اما یک سری عوامل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دست به دست هم می دهند تا این اتفاق در شهر بیفتد.

رییس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: سیاست گذاری و برنامه ریزی نامناسب شهری و تمرکز بیش از حد بر توسعه مناطق غنی شهر بدون توجه به مناطق دیگر و از نظر اقتصادی به آن قسمت فرصت های شغلی کاری ایجاد و باعث می شود به خاطر درآمدها اف


برچسب ها: سال تحصیلی جدید - آغاز سال تحصیلی جدید - محرومیت زدایی - سال تحصیلی - محرومیت - آغاز سال تحصیلی - شورای اسلامی شهر شیراز
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت حیاط 100 مدرسه شیراز در آستانه سال تحصیلی جدید

آسفالت حیاط 100 مدرسه شیراز در آستانه سال تحصیلی جدید