مطالب مرتبط:
استراتژی های نوین برای احیای صنعت ابریشم در ایران
تعیین نماینده ویژه برای احیای جنگ های زاگرس
ضرورت احیای سازمان های توسعه ای برای نقش آفرینی در توسعه صنعتی کشور
عراقچی: وزارت خارجه دنبال مدیریت تنش ها با واشنگتن و بازسازی روابط با کشورهای اروپایی خواهد بود، فقط به شرط آنکه آن ها رویکرد خصمانه خود را کنار گذاشته و برای احیای توافق هسته ای 2015 و رفع تحریم ها تلاش کنند
عراقچی: به شرط تلاش برای احیای برجام و رفع تحریم ها، به دنبال مدیریت تنش ها با واشنگتن خواهیم بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 17:252024-08-22سياسي

روند احیای مساجد باید ادامه پیدا کند


معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه تاکنون 106 مسجد در استان احیا شده است، تأکید کرد: باید روند احیای مساجد ادامه پیدا کند.

- ایسنا/فارس معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه تاکنون 106 مسجد در استان احیا شده است، تأکید کرد: باید روند احیای مساجد ادامه پیدا کند.

قاسم علیپور امروز، اول شهریورماه در گردهمایی بزرگ اصحاب مسجد استان فارس که به میزبانی مسجد جامع شهدای شیراز برگزار شده بود، با اشاره به اینکه در شهر قم و در جوار مسجد جمکران مراسم ویژه روز جهانی مسجد برگزار شد که طی آن از 23 فعال منتخب استان فارس تجلیل کرده اند، گفت: این منتخبان در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مسجد طراز اسلامی به فعالیت پرداخته و بر افتخارات استان فارس افزودند.

وی از احیای 106 مسجد در استان فارس خبر داد و افزود: امروز برخی مساجد حال و روز خوبی ندارند و باید روند احیای مساجد ادامه پیدا کند.

علیپور ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مساجد بیان کرد: مساجد استان فارس به مساجد غیر فعال، مساجد نیمه فعال، مسجدهای فعال و مساجد پیشران تقسیم می شوند و اکنون 482 مسجد پیشران در سطح استان فارس در حال فعالیت و اجرای برنامه هستند.


برچسب ها: استان فارس - معاون هماهنگ کننده سپاه - استان - سپاه فجر استان فارس - مسجد - فارس - احیا
آخرین اخبار سرویس:

روند احیای مساجد باید ادامه پیدا کند

روند احیای مساجد باید ادامه پیدا کند