مطالب مرتبط:
دیدار جمعی از علمای اهل سنت کشور با رهبر انقلاب اسلامی
دیدار مدیرکل تبلیغات بوشهر با علمای اهل سنت
دیدار جمعی از علمای اهل سنت با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت الله خامنه ای: مسئله هویت امت اسلامی، مسئله ای اساسی و فراتر از ملیت است + فیلم
دیدار علما و بزرگان اهل سنت با رهبر معظم انقلاب اسلامی
دیدار جمعی از علما و بزرگان اهل سنت با رهبر انقلاب اسلامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 15:552024-09-18سياسي

دیدار رییس سازمان تبلیغات اسلامی با علمای اهل سنت بندرکنگان


رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر در سومین روز هفته وحدت با علمای اهل سنت بندر کنگان دیدار و گفت وگو کرد.

- ایسنا/بوشهر رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر در سومین روز هفته وحدت با علمای اهل سنت بندر کنگان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمد قادری در این سفر با شیخ محمد جمالی از علمای اهل سنت کنگان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه این سفر با همراهی حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان، حجت الاسلام حسن صادق زاده سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت الاسلام محمد سلیمانی رییس تبلیغات اسلامی کنگان و جواد احمدی منفرد رییس اداره امور قرآنی با حضور در مدرسه دینی امام شافعی اهل سنت در نشست علمای شیعه و اهل سنت شرکت کرد.

وی در ادامه این سفر ضمن حضور در جمع صمیمی خانواده شهید راشدی از نزدیک با پدر و مادر شهید دیدار و گفتگو کرد و با اهدا لوح سپاس از زحمات آن ها تجلیل کرد.

حجت الاسلام قادری در بخش دیگری از سفر خود به شهرستان کنگان ضمن حضور در جمع مربیان و قرآن آموزان خانه قرآن فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) اهل سنت کنگان از نزدیک با آنها به گفتگو نشست.


برچسب ها: تبلیغات اسلامی - رییس سازمان تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات اسلامی - رییس سازمان تبلیغات - علمای اهل سنت - حجت الاسلام - تبلیغات
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس سازمان تبلیغات اسلامی با علمای اهل سنت بندرکنگان

دیدار رییس سازمان تبلیغات اسلامی با علمای اهل سنت بندرکنگان