مطالب مرتبط:
آخرین پیام ویدیویی اسیر اسراییلی قبل از مرگ که توسط قسام منتشر شد؛ «از همه اسراییلی ها می خواهم که به خیابان ها بیایند» + زیرنویس فارسی
عذرخواهی رییس رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در آزادی اسرای صهیونیست
اظهارات خنده دار نعیمه نظام دوست درباره ازدواج با مهران مدیری/ فیلم
حماس:نتانیاهو مسئول جان اسرای صهیونیست است
خشم قاهره از اظهارات نتانیاهو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 20:102024-09-03بين الملل

قسام اظهارات یکی دیگر از اسرای صهیونیستِ کشته شده را منتشر کرد


گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در ویدیویی اظهارات یکی دیگر از 6 اسیر صهیونیستِ به هلاکت رسیده را که جنازه آن ها اخیرا در جنوب رفح پیدا شد منتشر کرد.

- گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در ویدیویی اظهارات یکی دیگر از 6 اسیر صهیونیستِ به هلاکت رسیده را که جنازه آن ها اخیرا در جنوب رفح پیدا شد منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) مطابق وعده ای که روز گذشته داده بود، ویدیویی ضبط شده را از اظهارات یکی دیگر از 6 اسیر صهیونیستِ به هلاکت رسیده که جنازه آن ها اخیراً در جنوب رفح پیدا شد منتشر کرد.

این اسیر صهیونیست اوری دانینو نام دارد و در اظهارات خود به شدت از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، کابینه وی و شورای امنیت داخلی این رژیم انتقاد می کند.

دانینو بیان می کند: کابینه اسراییل و شورای امنیت (داخلی) در حمایت از ما شکست خوردند و امروز تلاش می کنند که در اقدامات نجات شکست خورده و بمباران هوایی، ما را یکی پس از دیگری بُکُشند.

این اسیر صهیونیست به هلاکت رسیده در اظهارات ضبط شده خود پیش از هلاکتش می گوید: زمانی که ما تنها بودیم و نمی دانستیم به کجا فرار کنیم، کابینه نتانیاهو کجا بودند؟ همچنین گردان ها


برچسب ها: مقاومت اسلامی فلسطین - صهیونیست - مقاومت اسلامی - اظهارات - منتشر - مقاومت - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

قسام اظهارات یکی دیگر از اسرای صهیونیستِ کشته شده را منتشر کرد

قسام اظهارات یکی دیگر از اسرای صهیونیستِ کشته شده را منتشر کرد