مطالب مرتبط:
زمان و مکان خاکسپاری محمدعلی بهمنی اعلام شد
فیلم/ غیبت تلخ اهالی موسیقی در مراسم تشییع محمدعلی بهمنی
پیام تسلیت سید محمد خاتمی در پی درگذشت محمدعلی بهمنی
تصاویر/ مراسم وداع با محمدعلی بهمنی
اندیشه فولادوند و سوگل خلیق در مراسم تشییع پیکر محمدعلی بهمنی+ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1403 ساعت 02:102024-09-01سياسي

زمان و مکان خاکسپاری محمدعلی بهمنی اعلام شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: آیین تشییع و خاکسپاری زنده یاد محمد علی بهمنی صبح روز سه شنبه ساعت 8:30 دقیقه با حضور مردم فرهنگ مدار هرمزگان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، احسان کامرانی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد برگزاری آیین تشییع استاد محمدعلی بهمنی، اظهار کرد: در حوالی ساحل از پشت استانداری هرمزگان تا ضلع جنوبی تالار شهید آوینی بندرعباس آیین وداع و تشییع برگزار می شود.

وی افزود: برای این مهم محدودیت های ترافیکی در ساعاتی قبل از آغاز مراسم برقرار می شود که از طریق مبادی تخصصی اطلاع رسانی خواهد شد.

کامرانی تصریح کرد: همچنین جزییات برگزاری مراسم نیز از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اطلاع مردم و میهمانان خواهد رسید.

وی از وفاق و هم افزایی هنرمندان و مردم ، بویژه رسانه ها در اطلاع رسانی لحظه ای این رویداد ملی که به یمن آرام گرفتن پیکر استاد بهمنی عزیز در بندرعباس در جریان است، قدردانی کرد.

استاد محمدعلی بهمنی شاعر غزل سرا درپی سکته مغزی و وخامت شرایط جسمانی، در سن 82 سالگی (جمعه 9 شهریور 1403) در تهران درگذشت.

آیین بدرقه این شاعر فقید امروز ساعت 9 صبح در تهران از مقابل تالار وحدت (پهنه رودکی) برگزار شد و مراسم تشییع و بزرگداشت زنده یاد بهمنی سه شنبه-13 شهریورماه- در محل فرهنگسرای آوینی بن


برچسب ها: استانداری هرمزگان - محمدعلی بهمنی - هرمزگان - اطلاع رسانی - اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

زمان و مکان خاکسپاری محمدعلی بهمنی اعلام شد

زمان و مکان خاکسپاری محمدعلی بهمنی اعلام شد