مطالب مرتبط:
امضای 14 سند همکاری میان مقامات ایران و عراق در حضور روسای دولت های دو کشور
باقری، فعال سیاسی: شفاف سازی در آنچه دولت چهاردهم تحویل گرفته انتقام گیری یا سیاه بازی نیست/ لازم نیست همه نیروها از یک جناح باشند، اما لازم است برنامه های کلان دولت و ریاست جمهوری را قبول داشته باشند
حضور زهرا بهروزآذر در مجمع زنان شانگهای+ عکس
حضور زهرا بهروزآذر در مجمع زنان شانگهای+ عکس
روزنامه جمهوری اسلامی: بانیان وضع موجود، بر سر راه دولت چهاردهم دام پهن کرده اند تا نان گران شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 17:402024-09-11سياسي

عزم دولت چهاردهم برای حضور بیشتر زنان در بدنه دولت


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با رییس فدراسیون سراسری زنان چین بر عزم دولت چهاردهم برای حضور بیشتر زنان در بدنه دولت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زهرا بهروز آذر معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در رأس هیأتی بلند پایه با رییس فدراسیون سراسری زنان چین ملاقات کرد.

شن یی چین، رییس فدراسیون سراسری زنان چین در این دیدار، با اعلام اینکه نگاه چین به پیشبرد روابط با ایران به عنوان یکی از کشورهای بزرگ خاورمیانه نگاهی راهبردی است، بر ادامه حمایت همه جانبه چین از ایران و همکاری های عمل گرایانه در زمینه های مختلف به منظور توسعه روابط همه جانبه دو کشور در دولت جدید ایران تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که ایران نیز در دوران ریاست دوره ای چین بر سازمان همکاری شانگهای، از این کشور حمایت کرده و همکاری های دو کشور در سازمان هایی چند جانبه از جمله سازمان همکاری شانگهای و گروه بریکس تقویت شود.

رییس فدراسیون سراسری زنان چین با اشاره به تحولات مثبت چین در سال های اخیر در زمینه حفاظت از حقوق و منافع و فراهم کردن بستر توسعه زنان، اعلام کرد که این تحولات منجر به افزایش شاخص های مربوط به سلامتی و بهداشت زنان و کودکان چین شده است و بر نقش مؤثر برگزاری نشست های مشترک با موضوع زنان در تبادلات فرهنگی زنان دو کشور ت


برچسب ها: رییس فدراسیون - معاون رییس جمهور - زنان - زنان و خانواده - فدراسیون - رییس - ایران
آخرین اخبار سرویس:

عزم دولت چهاردهم برای حضور بیشتر زنان در بدنه دولت

عزم دولت چهاردهم برای حضور بیشتر زنان در بدنه دولت