مطالب مرتبط:
انهدام باند سارقان در خوی
انهدام باند دلالان ارز به سرکردگی یک زن در پایتخت
انهدام باند کلاهبرداری اینترنتی در کهگیلویه
دستگیری باند 3 نفره سارقان سیم برق در سیرجان
انهدام باند دلالان ارز به سرکردگی یک زن در پایتخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 14:452024-08-31حوادث

انهدام باند سارقان به عنف موبایل در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام باند بزرگ سارقان به عنف تلفن همراه و موبایل قاپ طی یک اقدام منسجم پلیسی در هرمزگان خبر داد.

- به گزارش، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه از افراد و عابرین در معابر شهرستان بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های فنی به عمل آمده توسط کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و اعلام مالباختگان مشخص شد سارقان در معابر خلوت و تاریک با تهدید اقدام به سرقت تلفن همراه مالباختگان کرده و متواری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی باند 19 نفره سارقان که با استفاده از موتورسیکلت و با پوشاندن سر و صورت خود با تهدید سلاح سرد از نوع خنجر و قمه اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می کردند، شناسایی شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: با اقدامات فنی صورت گرفته و گشت زنی های هدفمند 19 نفر اعضا این باند به همراه 15 نفر مال خر اموال مسروقه شناسایی و در چند عملیات همزمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه های متهمان 2 قبضه اسلحه کلت کمری و تعدادی سلاح سرد از نوع چاقو، قمه و تعدادی انواع گوشی تلفن همراه سرقتی کشف


برچسب ها: سارقان - تلفن همراه - هرمزگان - انهدام باند - فرمانده انتظامی استان - مالباختگان - پلیس آگاهی
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان به عنف موبایل در هرمزگان

انهدام باند سارقان به عنف موبایل در هرمزگان