مطالب مرتبط:
حال محیط بان «کوه گل» دنا مساعد است/ پیگیری برای دستگیری ضاربان
مصدومیت محیط بان پارک ملی دنا در درگیری با شکارچیان
شب سخت دنا و ضرورت تقویت زیرساخت ها و حمایت از محیط بانان
درگیری محیط بان پارک ملی دنا با شکارچیان
درگیری محیط بان پارک ملی دنا با شکارچیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 13:102024-08-28حوادث

حال محیط بان «کوه گل» دنا مساعد است


پیگیری های لازم از فرماندهی انتظامی و استانداری کهکیلویه و بویراحمد برای دستگیری سریع ضاربین محیط بان منطقه حفاظت شده «کوه گل» دنا انجام گرفت.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پیگیری های لازم از فرماندهی انتظامی و استانداری کهکیلویه و بویراحمد برای دستگیری سریع ضاربین محیط بان منطقه حفاظت شده کوه گل دنا انجام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شینا انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز از مساعد بودن حال محیط بان منطقه حفاظت شده کوه گل دنا خبر داد و بیان داشت: پیگیری های لازم از فرماندهی انتظامی و استانداری کهکیلویه و بویراحمد برای دستگیری سریع ضاربین محیط بان منطقه حفاظت شده کوه گل دنا انجام گرفت.

وی افزود: متأسفانه دیروز غروب رمضان رستگار، محیط بان منطقه حفاظت شده کوه گل دنا استان کهکیلویه و بویراحمد حین خدمت مورد حمله چند نفر از ضاربین قرار گرفته بود که در این حمله آقای رستگار از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: بلافاصله بعد از اطلاع از این خبر پیگیری لازم از طریق فرماندهی انتظامی و استانداری کهکیلویه و بویراحمد برای انتقال محیط بان و دستگیری ضاربین انجام گرفت در این راستا هماهنگی های لازم برای انتقال محیط بان رستگار از طریق بالگرد نیز انجام شد اما به دلی


برچسب ها: کهکیلویه و بویراحمد - منطقه حفاظت شده - منطقه حفاظت - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - فرماندهی انتظامی - محیط بان - حفاظت شده
آخرین اخبار سرویس:

حال محیط بان «کوه گل» دنا مساعد است

حال محیط بان «کوه گل» دنا مساعد است