مطالب مرتبط:
جدیت وزارت بهداشت در اجرای سیاست های جمعیتی
اجرای 3900 پروژه در استان بوشهر
لزوم همکاری دستگاه های اجرایی در اجرای تعهدهای اشتغالزایی در هویزه
اجرای تماشایی چهار مضراب اصفهان توسط نوازنده چینی+فیلم
لزوم اجرای صحیح سیستم کارانه خدمات پرستاری و تناسب اضافه کاری متناسب با عرف جامعه/ تاثیر پاسخگویی به مطالبات اقتصادی پرستاران در کاهش مهاجرت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 11:452024-09-08اقتصادي

اجرای مسیر بازدید گردشگران بر فرار کاخ ساسانی سروستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از اجرای 2 پروژه ساماندهی و حفاظتی برای کاخ جهانی سروستان با اعتباری بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از اجرای 2 پروژه ساماندهی و حفاظتی برای کاخ جهانی سروستان با اعتباری بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، 18 شهریور در حاشیه بازدید از کاخ ساسانی سروستان با بیان اینکه پروژه مهم در این بنای جهانی اجرا می شود، افزود: مسیر بازدید و دسترسی ایمن به فضاهای معماری کاخ سروستان با بیش از 620 میلیون تومان اعتبار اجرا می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ادامه داد: ساماندهی و اجرای مسیر دو منظوره (حفاظتی – گردشگری ) برای گنبد آجری کاخ ساسانی سروستان با بیش از 628 میلیون تومان اعتبار نیز انجام می شود.

ثابت اقلیدی افزود: با اجرای این پروژه ها مسیر دسترسی پله به بالای گنبد برای بازدیدکنندگان و گردشگران به فضای داخلی ( فراز گنبد ) فراهم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاخ سروستان یکی از بناهای مربوط به دوره ساسانیان در فارس است که یکی از آثار ثبت جهانی در منظر باستان شناسی ساسانی قرار دارد.


برچسب ها: گردشگری و صنایع دستی - سروستان - استان فارس - کاخ ساسانی - صنایع دستی - گردشگری - ساماندهی
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مسیر بازدید گردشگران بر فرار کاخ ساسانی سروستان

اجرای مسیر بازدید گردشگران بر فرار کاخ ساسانی سروستان