مطالب مرتبط:
5 کارتون کودکانه زیبا با موضوع بازگشایی مدارس
جشن بازگشایی مدارس، ایثار و نماز در کردستان برگزار می شود
سفر رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به زنجان
مدرسه 12 کلاسه شهید جمهور در شهر زنجان افتتاح شد 
ارزیابی ایمنی مدارس شهر تهران از سوی مدیریت بحران/ بررسی 1000 مولفه ایمنی در هر مدرسه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 08:202024-09-14اجتماعي

شهر زنجان آماده بازگشایی مدارس است


معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از آمادگی کامل شهر برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: تلاش شده است در ایام پیش رو خانواده ها مشکلی در رفت آمد شهری نداشته و بتوانند از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

- ایسنا/زنجان معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از آمادگی کامل شهر برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: تلاش شده است در ایام پیش رو خانواده ها مشکلی در رفت آمد شهری نداشته و بتوانند از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

سید اسماعیل موسوی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس شهرداری زنجان سعی کرده است براساس وظایف خود اقدامات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در این ایام انجام دهد.

وی تصریح کرد: در همین راستا شهرداری زنجان با ساماندهی 17 شرکت با استفاده از سامانه سپند همراهی لازم را برای ارائه سرویس مدارس انجام داده و تاکنون بیش از 150 هزار خانوار با ثبت نام در این سامانه خواستار بهره مندی از خدمات سرویس مدارس شده اند که برای سال اول اجرای طرح شروع خوبی به حساب می آید.

موسوی ادامه داد: خانواده ها با مراجعه به این سامانه می توانند شرکت مورد نظر را براساس محل سکونت خود و با سه نرخ اعلامی انتخاب کنند و مشکلی نیز در این رابطه نداریم.


برچسب ها: بازگشایی مدارس - شهرداری زنجان - معاون خدمات شهری شهرداری - ناوگان حمل و نقل عمومی - بازگشایی - زنجان - معاون خدمات شهری
آخرین اخبار سرویس:

شهر زنجان آماده بازگشایی مدارس است

شهر زنجان آماده بازگشایی مدارس است