مطالب مرتبط:
هیچ موردی از آبله میمونی در کشور شناسایی نشده است
شناسایی 1400 مورد جدید ابتلا به «آبله میمونی» ظرف یک هفته در آفریقا
شبیخون «آبله میمونی» ظرف یک هفته/ شناسایی 1400 مبتلای جدید
روایت مینو محرز از زمان ورود آبله میمونی به کشور
روایت مینو محرز از زمان ورود آبله میمونی به کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 21:002024-08-22سياسي

عضو کمیسیون بهداشت: هیچ موردی از آبله میمونی در کشور شناسایی نشده است


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در مورد ویروس آبله میمون هم هیچ مورد مشکوکی ثبت نشده و جای نگرانی وجود ندارد، انتقال ویروس آبله میمونی از طریق تنفس بسیار ضعیف است.

- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در مورد ویروس آبله میمون هم هیچ مورد مشکوکی ثبت نشده و جای نگرانی وجود ندارد، انتقال ویروس آبله میمونی از طریق تنفس بسیار ضعیف است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه هیچ موردی از آبله میمونی در کشور شناسایی و ثبت نشده گفت: انتقال این ویروس از طریق تنفس بسیار ضعیف است و تنها از طریق تماس نزدیک با افراد انتقال می یابد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت، سید محمد جمالیان در واکنش به اظهارات مینو محرز پزشک متخصص بیماری عفونی مبنی بر شیوع آبله میمون در ایران که در فضای مجازی ایجاد رعب و وحشت کرده و نگرانی مردم را در پی داشته است گفت: با پیگیری از وزارت بهداشت تاکید شد که هیچ موردی از آبله میمونی در کشور مشاهده و ثبت نشده و همکاران بهداشتی ما در تمامی مرزهای کشور حساسیت های جدی را در مورد بیماری های واگیردار دارند و هر مورد مشکوکی را غربالگری می کنند.

  عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان گفت: در مورد ویروس آبله میمون هم هیچ مورد مشکوکی ثبت نشده و جای نگرانی وجود ندارد، انتقال ویروس آبله میمونی از طریق تنفس بسیار ضعیف است


برچسب ها: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس - عضو کمیسیون بهداشت - کمیسیون بهداشت و درمان - کمیسیون بهداشت - بهداشت و درمان - میمون - بهداشت
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون بهداشت: هیچ موردی از آبله میمونی در کشور شناسایی نشده است

عضو کمیسیون بهداشت: هیچ موردی از آبله میمونی در کشور شناسایی نشده است