مطالب مرتبط:
مدارس دولتی باید سرانه آموزشی و زیرساختی خود را توسعه دهند
مدارس دولتی باید سرانه آموزشی خود را توسعه دهند
تصدیق نابرابری آموزشی در ایران با کنکور 1403/ در 40 رتبه اول کنکور، تنها یک نفر از مدارس دولتی حضور دارد
افزایش سرانه فضای آموزشی استان کرمان/ جمع آوری بخاری های نفتی
طبقاتی شدن بی سابقه آموزش ابتدایی در ایران | نیک نژاد: در 40رتبه اول کنکور، تنها یک نفر از مدارس دولتی بود | بیات: آموزش در ایران نسبت به استاندارد های جهانی خیلی گران است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 15:552024-09-03اجتماعي

مدارس دولتی باید سرانه آموزشی زیر ساخت های خود را توسعه دهند


؛ دکتراسدالله عباسی امروزسه شنبه 13 شهریور در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان در سالن شهید انصاری استانداری یکی از معضلات نظام آموزشی کشور را حضور دانش آموزان در مدارس غیردولتی دانست و افزود: آموزش و پرورش، مدارس و به ویژه مدارس دولتی باید سرانه آموزشی خود را توسعه دهند تا از این طریق استعداد های علمی بهترشناسایی و پرورش یابند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه جدی به تعلیم و تربیت در نظام آموزشی کشور و استان گفت: امر تعلیم و تربیت برای کشور مهم است و هرچه در این حوزه هزینه شود به نوعی سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

وی همچنین بر لزوم توجه معلمان و مدیران در آموزش و آشنایی دانش آموزان با آموزه های دینی تاکید و تصریح کرد: باید مدیران مدارس از دوران ابتدایی تا دانشگاه، دانش آموزان را با نماز، قرآن ومعارف دینی و ارزش های انقلاب اسلامی آشنا کنند.

استاندار تشویق و ترغیب معلمان جوان را برای حضور در نظام آموزشی کشور مهم دانست و افزود: آموزش و پرورش در حوزه تربیتی باید اقدامات اساسی انجام دهد تا دانش آموزانی که وارد رشته معلمی می شوند با اشتیاق بیشتر فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه نگاه دولت چهاردهم برای توسعه سرانه آموزشی کشور و استان همانند  دولت سیزدهم است، گفت: مجموعه دولت برای ارتقای حوزه نظام تعلیم و تربیت آمادگی واگذار


برچسب ها: آموزش - دانش آموزان - مدارس - آموزشی - تعلیم و تربیت - آموزش و پرورش - سرانه آموزشی
آخرین اخبار سرویس:

مدارس دولتی باید سرانه آموزشی زیر ساخت های خود را توسعه دهند

مدارس دولتی باید سرانه آموزشی زیر ساخت های خود را توسعه دهند