مطالب مرتبط:
جابه جایی 511 هزار زائر اربعین حسینی در 16 روز
جابه جایی 511 هزار زائر اربعین حسینی در 16 روز
  افزایش 13 درصدی جابه جایی زائران اربعین در همدان
معدوم سازی بیش از 100 کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در ایام اربعین
افزایش 13 درصدی جابجایی زائران اربعین در استان همدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 14:202024-08-31اجتماعي

برگزاری نشست هم اندیشی عکاسان ایرانی و عراقی اربعین


اولین نشست هم اندیشی عکاسان ایرانی و عراقی و عکاسان برخی از کشورهای اسلامی منطقه در سالن جلسات ستاد بازسازی عتبات عالیات و به همت کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی برگزار شد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - مهدی بخشی سورکی: اربعین حسینی هر سال با شکوه تر از سال قبل با حضور میلیونی شیعیان و مسلمانان و حتی از دیگر ادیان الهی در کربلای معلی برگزار می شود.

عشق به سیدالشهدا (ع) مرزهای جغرافیایی را درمی نوردد و مغناطیس بی بدیل اربعین، جان های خسته را از همه نقاط این کره خالی به سمت خود می کشاند تا در چهلمین روز شهادت سید و سالار شهیدان در بین الحرمین؛ زائر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام باشند.

میلیون ها نفر از زائران اربعین حسینی از کشورهای مختلف، با زبان، رنگ و نژاد متفاوت خود را با تمام مشقت هایی که این سفر به همراه دارد به سرزمین کربلا رساندند تا نامشان در طومار اربعینی ها ثبت کنند.

مردمان با کرامت عراق هم بیش از 10 روز مانده به اربعین بساط موکب داری برپا می کنند تا با همه توان و عشق خود از زائران حسینی پذیرایی کنند و در این مسیر جلوه های بسیار زیبایی از معنویت و انسانیت خلق می شود که مصداق آن را در جای دیگری نمی توان سراغ گرفت.


برچسب ها: اربعین حسینی - اربعین - نشست هم اندیشی - برگزار - ستاد بازسازی عتبات عالیات - علیه السلام - بازسازی عتبات عالیات
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست هم اندیشی عکاسان ایرانی و عراقی اربعین

برگزاری نشست هم اندیشی عکاسان ایرانی و عراقی اربعین