مطالب مرتبط:
دستگیری سه نفر حین سرقت از باغ های پسته دامغان
دستگیری سه نفر حین سرقت از باغ های پسته دامغان
وجود 850 باغ ویلای غیرمجاز در اندیمشک
دستگیری عاملان حمله به پسرجوان در باغ فیض اسلامشهر
فیلم|تولید 115تن مرکبات از نخستین باغ «کشت متراکم» مازندران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 11:002024-09-10اجتماعي

واقفان جاجرمی باغ پسته وقف کردند


بجنورد_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از وقف دو باغ پسته برای کمک به دانشجویان و قشر جوان نمازگزار در شهر سنخواست خبر داد.

- بجنورد_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از وقف دو باغ پسته برای کمک به دانشجویان و قشر جوان نمازگزار در شهر سنخواست خبر داد.

حجت الاسلام عظیم آسوده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: محمد امینی اهل شهر سنخواست از توابع شهرستان جاجرم محصول دو هکتاری باغ پسته خود را برای بازسازی مدارس و کمک هزینه دانشجویان و دانش آموزان همچنین اهدای جوایز به دانش آموزانی که در مسابقات علمی شرکت کرده اند، وقف کرد.

وی در مورد یک خیر دیگر به نام خلیل عباسی از توابع شهرستان جاجرم افزود: این خیر نیز محصولات باغ پسته خود را در جهت ترغیب قشر جوان برای شرکت در نماز مسجد جامع شهر سنخواست وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با بیان اینکه ارزش محصولات این باغ پسته 50 میلیارد ریال است، گفت: قرار است یک مشت پسته به جوانان و نوجوانانی که در مجالس نماز و قرآن شرکت می کنند، اهدا شود.

آسوده با بیان اینکه این خیر سنخواستی یازده سال پیش نیز وقفی انجام داده بود، تصریح کرد: در سال 92 نیز این خیر برای سه نیت شرکت قشر جوان در مجالس نماز، برپایی مجالس عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) و در راه ماندگان محصولات باغ پسته و دو


برچسب ها: مدیرکل اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه - باغ پسته - شهر سنخواست - خراسان شمالی - مدیرکل اوقاف - امور خیریه
آخرین اخبار سرویس:

واقفان جاجرمی باغ پسته وقف کردند

واقفان جاجرمی باغ پسته وقف کردند