مطالب مرتبط:
تسلیت مقیمی و خسروپناه در پی درگذشت استاد تجلیل
تسلیت حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه برای درگذشت استاد جلیل تجلیل
سنگ ماهی استاد استتار در کف دریاها
در سوگ شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام
یادگار اجدادی، طالع استاد فرشچیان شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 12:002024-09-04فرهنگي

در سوگ استاد علوم بلاغی


محمدجواد گودینی می گوید جلیل تجلیل از اساتید کم نظیر در زمینه علوم بلاغی بوده که کتاب «معانی و بیان» را در شرح آرایه های ادبی و زیبایی شناسی ادبی تألیف کرده است.

- محمدجواد گودینی می گوید جلیل تجلیل از اساتید کم نظیر در زمینه علوم بلاغی بوده که کتاب معانی و بیان را در شرح آرایه های ادبی و زیبایی شناسی ادبی تألیف کرده است.

خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: محمدجواد گودینی نویسنده و مترجم در پی درگذشت جلیل تجلیل استاد زبان و ادبیات فارسی برای پاسداشت مقام علمی و ادبی این استاد زبان فارسی یادداشتی با عنوان در سوگ استاد علوم بلاغی نوشته که برای انتشار در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته است.

مشروح متن این یادداشت را در ادامه می خوانید: با قلبی اندوه بار خبر وفات استاد ادبیات پارسی و از استوانه های ادب درخشان پارسی (به ویژه ادب کلاسیک) مرحوم استاد دکتر جلیل تجلیل را دریافت نمودیم.

استاد گرانقدر ادب پارسی، چهره ای آشنا برای همه ادب دوستان و آنانی است که دل در گرو ادب و فرهنگ این سرزمین داشته و به دانشمندان این عرصه علاقمند هستند.

این استاد فرزانه، به سال 1313 خورشیدی در شهرستان باستانی و علم پرورِ خوی (آذربایجان غربی) چشم به جهان گشود و در همان شهر به دبستان رفته و پس از پایان یافتن دوران ابتدایی، راهی شهر تبریز گردید و تحصیلات خویش


برچسب ها: استاد - جلیل - ادبی - خبرگزاری مهر - بلاغی - تجلیل - علوم
آخرین اخبار سرویس:

در سوگ استاد علوم بلاغی

در سوگ استاد علوم بلاغی