مطالب مرتبط:
شکل گیری جامعه ای قرآنی؛ هدف اصلی قیام حسینی
شکل گیری جامعه قرآنی؛ هدف اصلی قیام حسینی
کمبود معلم و فضای آموزشی، دو چالش بزرگ نظام تعلیم و تربیت
تاکیدات مؤکد قاضی القضات بر امر خطیر مبارزه با مظاهر مختلف فساد و سد کردن راه شکل گیری مفاسد
مبارزه با مظاهر فساد و سد کردن راه شکل گیری مفاسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 15:302024-08-26دانش

ضرورت شناسایی موانع دستیابی به مرجعیت علمی/ لزوم شکل گیری نظام آموزشی متناسب با مرجعیت علمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مخبردزفولی در ششمین نشست مرجعیت علمی که در محل فرهنگستان علوم برگزار شد، اظهار کرد: دنبال واقعی کردن صورت مسئله هستیم برای کشف مسئله باید روی موانع متمرکز شویم، - مخبردزفولی، رییس فرهنگستان علوم بر شناسایی موانع دستیابی به مرجعیت علمی تاکید کرد و خواستار ایجاد نظام آموزشی متناسب با مرجعیت علمی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مخبردزفولی در ششمین نشست مرجعیت علمی که در محل فرهنگستان علوم برگزار شد، اظهار کرد: دنبال واقعی کردن صورت مسئله هستیم برای کشف مسئله باید روی موانع متمرکز شویم، شناخت مسئله از طریق شناخت موانع امکان پذیر می شود که هنوز بر طرف نشده اند.

برای دستیابی به الگوی مرجعیت علمی باید صبور باشیم و نباید دنبال راهکار های فوری باشیم، چرا که سوالات و ابهاماتی وجود دارد که برای آنها پاسخ یافت نشده است.

وی با بیان اینکه نگاه نقادانه و صبوری شرط موفقیت است، ادامه داد: مرجعیت علمی رابطه جدی با تمدن سازی دارد، هدف گذاری در مرجعیت علمی باید مشخص شود و در این مسیر نگاه به سابقه تمدنی مهم است.

رییس فرهنگستان علوم بیان کرد: در مسیر دستیابی به مرجعیت علمی توجه به موقعیت کنونی ضرورت دارد، اگر وضعیت امروز به درستی تحلیل نشود دچار اشتباه می شویم، باید مشخص کنیم وضعیت ام


برچسب ها: مرجعیت علمی - فرهنگستان علوم - علمی - فرهنگستان - موانع - برگزار - نظام آموزشی
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناسایی موانع دستیابی به مرجعیت علمی/ لزوم شکل گیری نظام آموزشی متناسب با مرجعیت علمی

ضرورت شناسایی موانع دستیابی به مرجعیت علمی/ لزوم شکل گیری نظام آموزشی متناسب با مرجعیت علمی