مطالب مرتبط:
بیش از یک میلیون و 357 هزار زائر اربعین به کشور بازنگشته اند/وقوع 9 تصادف فوتی
بیش از یک میلیون و 357 هزار زائر اربعین هنوز به کشور بازنگشته اند
وزیر کشور: 2 میلیون زائر اربعین وارد کشور شدند
بازگشت 2 میلیون زائر از مرزهای هشت گانه به خاک کشور
پلیس: زائران قبل از روز اربعین به کشور بازگردند / وزیر کشور: 3 میلیون و 500 هزار زائر از ایران به عراق رفتند / مرز خسروی دائمی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 16:302024-08-23اجتماعي

یک میلیون و 304 هزار زائر اربعینی هنوز به کشور بازنگشته اند


مسوول عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: یک میلیون و 304 هزار زائر کماکان در کشور عراق وجود دارد که هنوز به کشور بازنگشتند؛ روز یکشنبه هفته آینده، - دومین موج بازگشت زائرین خواهد بود.

ایمان محرابی نیا مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور سازمان راهداری در گفت وگو با آخرین وضعیت ورود و خروج زائران اربعین از مرزهای شش گانه کشور را تشریح کرد و گفت: از روز 16 مردادماه تا پایان روز گذشته (پنجشنبه، یکم شهریورماه) سه میلیون و 99 هزار نفر زائر از مرزهای زمینی کشور خارج شدند و یک و 795 هزار نفر از مرزهای زمینی به کشور بازگشته اند.

وی افزود: در خصوص آمار میزان خروج از کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش و در مسیر ورود به کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته تا بدین لحظه بدون تغییر آماری، تردد زمینی گزارش شده است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور ادامه داد: در مسیر ورود به کشور 95 درصد زائران ایرانی و 5 درصد غیر ایرانی بودند که به ترتیب یک میلیون و 712 نفر زائر ایرانی و 82 هزار نفر نیز زائر غیر ایرانی به کشور بازگشتند؛ همچنین 259 هزار نفر زائر غیر ایرانی از مرزهای کشور به سمت عراق عزیمت داشتند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان روز گذشته 293 هزار نفر زائر از مرزهای 6 گانه وارد کشور شدند، افزود: مرز مهران با سهم 49 درصدی انتخاب اول ز


برچسب ها: مرکز مدیریت راه های کشور - کشور - راه های کشور - مرزهای زمینی - زائر - میلیون - عملیات
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 304 هزار زائر اربعینی هنوز به کشور بازنگشته اند

یک میلیون و 304 هزار زائر اربعینی هنوز به کشور بازنگشته اند