مطالب مرتبط:
فرزند اسماعیل هنیه: عاملان عملیات با استفاده از یک موشک هدایت شونده پدرم را هدف قرار دادند / عاملان ترور از طریق ردیابی تلفن همراه پدرم، مکانش را به دقت مشخص کردند /موشک با دقت بالایی جای پدرم را در اتاق هدف قرار داد تاحدی که مستقیما از دیوار پشت تختخوابش نفوذ کرد
عملیات گسترده پهپادی حزب الله / انهدام مرکاوا با موشک هدایت شونده
یحیی سریع: عملیات امروز در یافا با یک موشک مافوق صوت انجام شد
نخستین اظهارات یحیی سریع پس از حمله به اسراییل ؛ اعلام جزییات جدید از عملیات و نوع موشک | دشمن منتظر عملیات های منحصر به فرد آتی باشد
بیانیه ارتش یمن درباره عملیات موشک بالستیک جدید فراصوت در فلسطین اشغالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 16:552024-09-15سياسي

عملیات امروز ما با موشک با فناوری بالا انجام شد


رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) به تشریح عملیات امروز موشکی یمن به تل آویو پرداخت و گفت: عملیات امروز با موشکی انجام شد که از فناوری بالایی برخوردار است.

- رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) به تشریح عملیات امروز موشکی یمن به تل آویو پرداخت و گفت: عملیات امروز با موشکی انجام شد که از فناوری بالایی برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت میلاد مبارک رسول اکرم (ص) به سخنرانی پرداخت.

رهبر جنبش انصارالله یمن در مراسم جشن میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) که با حضور میلیونی مردم این کشور در مناطق مختلف یمن در حال برگزاری است گفت: حضور امروز ملت ما به عشق رسول خدا (ص) در روز میلاد مبارک ایشان بی همتاست.

عبدالملک بدرالدین الحوثی ادامه داد: شما بزرگترین جشن در روی زمین را برای بزرگترین و شایسته ترین انسان در راستای شادی و سرور جهت نعمت، فضل و رحمت خدا برگزار کردید.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: بزرگداشت سترگ این مناسبت از نشانه های قدردانی از نعمت خدا و اذعان به رحمت اوست.


برچسب ها: جنبش انصارالله - انصارالله یمن - عبدالملک بدرالدین الحوثی - انصارالله - عبدالملک بدرالدین - امروز - عملیات
آخرین اخبار سرویس:

عملیات امروز ما با موشک با فناوری بالا انجام شد

عملیات امروز ما با موشک با فناوری بالا انجام شد