مطالب مرتبط:
خرید بیش از 522 هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی
اعلام قیمت خرید تضمینی گندم | مطالبات گندم کاران پرداخت شد؟
دولت 104 هزار تن برگ سبز از کشاورزان خرید
فرمول محابسه قیمت خرید تضمینی گندم
نرخ واقعی گندم چقدر است؟ / کشاورزان بخوانند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 07:302024-08-26اقتصادي

خرید 57 هزار تن گندم از کشاورزان ملایر


مدیر جهاد کشاورزی ملایر از خرید تضمینی 57 هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان خبر داد و این امر را در طی سال های بعد از انقلاب بی نظیر دانست و گفت: - ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی ملایر از خرید تضمینی 57 هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان خبر داد و این امر را در طی سال های بعد از انقلاب بی نظیر دانست و گفت: خریداری این میزان گندم اصلاً با سال های گذشته قابل مقایسه نیست.

علیرضا زنگنه در گفت و گو باخبرنگار ایسنا، خاطرنشان کرد: در این راستا شش مرکز خرید تجهیز شده و تمام سیلوها در سطح شهرستان آماده خریداری گندم هستند، دولت نیز در تلاش است که پول گندمکاران را به موقع پرداخت کند.

زنگنه با بیان اینکه گستردگی جهاد کشاورزی باعث شده در بحث امنیت غذایی نقش بسزا و پررنگی ایفا کند، اظهار کرد: امروزه در سطح جهان، تولید غذا و تامین امنیت غذایی از مسائلی بسیار مهم سیاسی محسوب می شود که اقتدار کشورها در سایه آنها رقم می خورد.

وی خاطرنشان کرد: اگر جوامع بشری در حوزه تامین محصولات تولید محصولات کشاورزی و تامین مواد غذایی دچار چالش شوند، امنیت آنها به خطر می افتد.

این مقام مسئول با بیان اینکه سالانه در شهرستان ملایر 7500 هکتار کشت غلات آبی صورت می گیرد، اظهار کرد: سطح زیر کشت گندم دیم 32 هزار هکتار، سطح زیر کشت جو آبی 7000 هکتار و سطح زیر کشت جو دیم 1500 هکتا


برچسب ها: جهاد کشاورزی - کشاورزان - بعد از انقلاب - خرید - گندم - خرید تضمینی - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

خرید 57 هزار تن گندم از کشاورزان ملایر

خرید 57 هزار تن گندم از کشاورزان ملایر