مطالب مرتبط:
هریس به دنبال یک توافق هسته ای جدید با ایران
هریس به دنبال توافق هسته ای جدید با ایران است
العربیه به نقل از منابع اروپایی: ایران سیگنال هایی ارسال کرده که تمایل خود را برای از سرگیری مذاکرات هسته ای تایید می کند
آمریکا دیپلماسی را بهترین راه در قبال برنامه هسته ای ایران می داند
آمریکا دیپلماسی را بهترین راه در قبال برنامه هسته ای ایران می داند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 08:452024-08-29سياسي

پشرفت های چشمگیر علم هسته ای در ایران


معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و به مناسبت هفته دولت در مسجد مصلی اصفهان گفت: صنعت هسته ای ایران محصولات فاخری برای پیشرفت ملی تولید می کند و ما با عبور از مسیری سخت به این جایگاه دست یافتیم.

محمد اسلامی افزود: دشمن قصد داشت که پیچ و مهره صنعت هسته ای ایران را از کار بیندازد و نابود کند، اما ما هر روز به قدرت و منابع بیشتری دست یافتیم.

وی افزود: به همت سازمان انرژی اتمی تحقیقات به ثمر نشسته و به قابلیت های خودکفا در دانش هسته ای از جمله آب سنگین دست پیدا کردیم.

رییس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: مهم ترین ابزار دشمنی غرب با ما جنگ اقتصادی و تحریم های فلج کننده بود، آنان کوشیدند با خرابکاری در صنعت هسته ای اختلال ایجاد کنند، اما ایران با تلاش بی وقفه هم اکنون در جهان سرآمد است.

وی گفت: برگزاری انتخابات بی روح و سرد از دیگر برنامه های دشمن بود که در نهایت هدفش محقق نشد و فرصتی فراهم شد تا همه سلایق و افراد مجرب با وفاق ملی در دولت جدید مشغول بکار شوند.

وی افزود: گره گشایی از کار مردم و فرصت آفرینی مهم ترین دیدگاه دولت چهاردهم است تا در نتیجه آن زندگی مردم تغییر محسوسی پیدا کند.


برچسب ها: سازمان انرژی اتمی - صنعت هسته ای - هسته ای - انرژی اتمی - هسته ای ایران - هسته - ایران
آخرین اخبار سرویس:

پشرفت های چشمگیر علم هسته ای در ایران

پشرفت های چشمگیر علم هسته ای در ایران