مطالب مرتبط:
افتتاح دادگاه صلح در شهرستان مهریز
114 پروژه عمرانی در شهرستان دشتی افتتاح و اجرا شد
افتتاح طرح های ورزشی در شهرستان شازند
افتتاح 105 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان ترکمن
پروژه آبرسانی به شهرستان بیجار افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 08:102024-08-28سياسي

دادگاه صلح شهرستان تفت افتتاح شد


دادگاه صلح شهرستان تفت با حضور رییس کل دادگستری استان یزد، امام جمعه و فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مقامات اداری و قضایی افتتاح شد.

- ایسنا/یزد دادگاه صلح شهرستان تفت با حضور رییس کل دادگستری استان یزد، امام جمعه و فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مقامات اداری و قضایی افتتاح شد.

حجت الاسلام حسین طهماسبی رییس کل دادگستری استان در این مراسم افتتاح، گفت: دادگاه صلح یک دادگاه در عرض دادگاه های کیفری 2 و حقوقی است که با شرح وظایف مشخص می تواند فرایند رسیدگی را در دعاوی که امکان سازش در آن ها وجود دارد تسریع کند.

وی اظهار کرد: وقتی دعاوی در دادگاه های صلح بدون اطاله دادرسی با سازش مختومه شود، خروجی کار برای مردم و اصحاب دعوا مقبول تر و عوارض آن کمتر است.

طهماسبی تصریح کرد: این محکمه، بنای خیری است که مردم باید با سعه صدر و همراهی در تشکیل و تثبیت آن سهیم شوند، مسئولین اجرایی حمایت کنند و مقام های قضایی نیز اهتمام ویژه به آن داشته باشند.

این مقام قضایی گفت: در کنار دادگاه های صلح به طور معمول یک شورای دائمی برای ایجاد صلح و سازش وجود دارد تا حتی الامکان پرونده ها را جلب رضایت اصحاب دعوا به سرانجام برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، طهماسبی اظهار کرد: در صورت اجرای صحیح و به موقع این قانون قدر مسلم گشایش ه


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - شهرستان تفت - رییس کل دادگستری - دادگاه - دادگستری استان - شهرستان - فرماندار شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه صلح شهرستان تفت افتتاح شد

دادگاه صلح شهرستان تفت افتتاح شد