مطالب مرتبط:
خدمت رسانی 42 موکب لرستان در کشور عراق به زائران اربعین
گزارش تصویری از تداوم خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی و بازدید دکتر «امیر وثوقی» مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران از موکب شهدای شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران
خدمت رسانی 200 پاکبان به جاماندگان اربعین حسینی
برپایی موکب های خدمت رسانی در ورودی های شهر مشهد
طرح خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) در دهه پایانی صفر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 08:502024-08-28سياسي

خدمت رسانی 42 موکب لرستان در کشور عراق به زائران اربعین


مسئول کمیته امور بین المللی ستاد اربعین لرستان با اشاره به برپایی 42 موکب اربعین استان در کشور عراق، گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در شهر کربلا از 10 صفر شروع شد و تا ظهر اربعین ادامه یافت.

- ایسنا/لرستان مسئول کمیته امور بین المللی ستاد اربعین لرستان با اشاره به برپایی 42 موکب اربعین استان در کشور عراق، گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در شهر کربلا از 10 صفر شروع شد و تا ظهر اربعین ادامه یافت.

مهرداد لک در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: امسال دهمین سالی است که خادم مواکب هستیم و به عنوان یک حلقه میانی در برگزاری پیاده روی اربعین حسینی و برپایی مواکب اربعینی فعالیت داریم.

وی با اشاره به اینکه امسال در شهر نجف یک حسینیه 700 نفره در اختیار بانوان بود و 2 حسینیه و 2 مدرسه در اختیار مواکب قرار داشت و چهار ایستگاه صلواتی داشتیم، اظهار کرد: خدمات دهی به زائران در شهر نجف از هشتم ماه صفر آغاز و تا 18 ماه صفر ادامه داشت و میانگین هر شب 2000 نفر اسکان داشتیم که حدود 20 هزار نفر روز اسکان در نجف داشتیم.

لک ادامه داد: در شهر نجف 5 موکب مسئولیت پخت غذا را برعهده داشتند که روزانه بیش از 2000 پرس غذا پخت و توزیع شد، یک موکب بین راهی شهدا و ایثارگران بانک ملی استان لرستان را داشتیم که در هر وعده 5000 پرس غذا طبخ و توزیع می کرد، همچنین موکب حضرت اب


برچسب ها: اربعین - زائران اربعین - زائران اربعین حسینی - اربعین حسینی - خدمت رسانی - کشور عراق - حسینی
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 42 موکب لرستان در کشور عراق به زائران اربعین

خدمت رسانی 42 موکب لرستان در کشور عراق به زائران اربعین