نوشدارو بعد از پخش جنجال/ چرا واکنش به محتوای خلاف قانون، پس از انتشار رخ می دهد؟به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بعد از انتشار واکنش ها نسبت به سکانس جنجال برانگیز سریال داریوش و انجام حرکات خلاف موازین اسلامی، با بازیگر، - نوشدارو بعد از پخش جنجال/ چرا واکنش به محتوای خلاف قانون، پس از انتشار رخ می دهد؟ در فصل هشتم و نهم قوانین و مقررات تبلیغات کشوری، هرگونه استفاده ابزاری از زن در تبلیغات و استفاده از جذابیت های جنسی در تبلیغات ممنوع اعلام شده است، با این حال برخی از سکو های تولید و توزیع محتوا از آن سود می برند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بعد از انتشار واکنش ها نسبت به سکانس جنجال برانگیز سریال داریوش و انجام حرکات خلاف موازین اسلامی، با بازیگر، تهیه کننده و سکوی منتشر کننده آن برخورد قضایی شد. این اتفاق در حالی رقم می خورد که چنین برخورد هایی با سریال هایی همچون می خواهم زنده بمانم ، قورباغه و ممنوعه نیز چنین برخورد شده بود که بیشترین میزان توبیخ برای یکی از این آثار دو ماه به طول انجامید و البته بعد از این مدت دوباره قسمت های جدید این سریال ها به پخش رفت. تداول و تداوم این اتفاقات در ذهن بیننده یک موضوع را متبادر می کند و آن هم عدم برخورد قاطع با این حوزه و استفاده تبلیغاتی پلتفرم ها از پخش شدن چنین محتوایی است. برچسب ها: انتشار - تبلیغات - واکنش - خلاف - خبرگزاری - سریال - محتوا |
آخرین اخبار سرویس: |