مطالب مرتبط:
رفع مشکل آلودگی هوا باید از طرف دستگاه های مختلف درک شود
تردد روان در مسیرهای مرز شلمچه/ زائران هنگام بازگشت با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند
ترخیص 5000 دستگاه کامیون و کشنده جاده ای از گمرکات کشور
افزایش آلودگی هوای تهران طی روزهای آینده
ترخیص 5 هزار دستگاه کامیون و کشنده جاده ای از گمرک در 5 ماهه امسال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1403 ساعت 01:002024-08-24اجتماعي

اهمیت رفع مشکل آلودگی هوا باید از طرف دستگاه های مختلف درک شود


، دکتر شینا انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست شنبه سوم شهریورماه 1403 در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر به موضوع اولویت های محیط زیست در دولت چهاردهم پرداخت .

مقدمه : امشب در گفتگوی ویژه خبری به مناسبت هفته دولت در خدمت معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست سرکار خانم دکتر شینا انصاری هستیم تا به بررسی مهمترین اولویت های محیط زیست در دولت چهاردهم در کشور بپردازیم.

سوال : خانم دکتر به محض دریافت حکم انتصابتان از رییس جمهور کار را حتی روز جمعه در بازدیدتان از منطقه حفاظت شده در لواسان آغاز کردید و می توانم بگویم که امروز دومین روز کاری شما محسوب شد، چگونه گذشت؟انصاری: خیلی پرفشار بود کار ها زیاد بود ما روز گذشته بازدیدی از منطقه حفاظت شده ورجین در لواسانات داشتیم و دیداری با محیط بانان پرتلاش آن منطقه داشتیم که شبانه روزی زحمت می کشند تعطیلی ندارند و تلاش می کنند و هدف این بود که به آنها خسته نباشید و خدا قوت عرض کنیم و به آنها اطمینان بدهیم که حتماً برای بهبود وضع محیط بانان عزیز در سراسر کشور انشاالله تلاش خواهیم کرد، امروز هم جلساتی را در سطح سازمان حفاظت محیط زیست با همکاران پرتلاش این سازمان داشتیم.


برچسب ها: رییس سازمان حفاظت محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست - محیط زیست - گفتگوی ویژه خبری - رییس جمهور - منطقه حفاظت شده - حفاظت محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت رفع مشکل آلودگی هوا باید از طرف دستگاه های مختلف درک شود

اهمیت رفع مشکل آلودگی هوا باید از طرف دستگاه های مختلف درک شود