مطالب مرتبط:
اجرای 530 پروژه آبرسانی به همت گرو های جهادی و خیرین در استان کرمان/قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در راستای رفع تنش آبی در کشور راه اندازی شد
جان باختن کارگری در ریزش ساختمان نیمه کاره در سردرود
ریزش ساختمان نیمه کاره در سردرود یک کشته بر جا گذاشت
بهره برداری از پروژه آبرسانی مسکن جوانان زارچ
پروژه آبرسانی مسکن جوانان زارچ  یزد به بهره برداری رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1403 ساعت 15:252024-09-06سياسي

پروژه 5 هزار واحدی بنیاد مسکن در بندر امام نیمه کاره رها شده است


از سال 1399 تا امروز به علت های مختلف مانند عدم تخصیص اعتبار لازم و نبود زیر ساخت ها حدود 5 هزار واحدی که دردست ساخت بود نیمه کاره رها شده است.

- اهواز - امام جمعه بندرامام خمینی گفت: از سال 1399 تا امروز به علت های مختلف مانند عدم تخصیص اعتبار لازم و نبود زیر ساخت ها حدود 5 هزار واحدی که دردست ساخت بود نیمه کاره رها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: بعد از آب گرفتگی سال 99 در بندر امام و وضعیت اسفناک آن سال در مناطق محروم این شهر، بنیاد مسکن تصمیم گرفت کار بزرگی در راستای خدمت به مردم شریف این شهر انجام دهد.

وی افزود: در این راستا قرار بر این شد تعدادی از خانه ها و سکونت گاه های غیر رسمی ساماندهی شود و الحمدلله توفیقات خوبی در این رابطه به دست آمده و پروژه ساخت 5 هزار واحد پیشرفت خوبی داشته، ولی متأسفانه از سال 1399 تا امروز به علت های مختلف مانند عدم تخصیص اعتبار لازم و نبود زیرساخت ها حدود 5 هزار واحدی که در دست ساخت بود تکمیل نشده و این پروژه نیمه کاره رها شده است.

خطیب جمعه بندر امام خمینی بیان کرد: این موضوع باعث مشکلات فروانی برای مردم شده، چراکه این منازل نیمه کاره رها و تکمیل این پروژه به شدت طولانی شده و بعضی از مردم همچنان بلاتکلیف هستن


برچسب ها: امام خمینی - امام - بندرامام خمینی - بندر امام - نیمه کاره - تخصیص اعتبار - بندر
آخرین اخبار سرویس:

پروژه 5 هزار واحدی بنیاد مسکن در بندر امام نیمه کاره رها شده است

پروژه 5 هزار واحدی بنیاد مسکن در بندر امام نیمه کاره رها شده است