مطالب مرتبط:
اعلام نحوه خرید و فروش آنلاین و قانونی طلا
نحوه خرید و فروش آنلاین و قانونی طلا اعلام شد
تامین 13 دستگاه اتوبوس برای حل مشکل حمل و نقل در شهر ایلام
خرید و فروش سهام توسط وهامون
امکان خرید و فروش قانونی طلا در بستر آنلاین و 24 ساعته فراهم شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 15:152024-09-16حوادث

خرید، فروش، حمل و تبلیغ دستگاه فلزیاب جرم است


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از کشف یک دستگاه فلزیاب در فردیس و دستگیری دو متهم در ارتباط با این پرونده خبر داد.

- ایسنا/البرز فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از کشف یک دستگاه فلزیاب در فردیس و دستگیری دو متهم در ارتباط با این پرونده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی البرز روز دوشنبه 26 شهریور اظهار کرد: در پی برگزاری جلسات تعاملی یگان حفاظت با رده های مختلف فراجا در استان البرز مأموران کلانتری 11 مرکزی فردیس در حین گشت زنی به یک خودروی سواری مظنون شده و ضمن بازرسی از داخل خودرو، یک دستگاه فلزیاب و مقدار زیادی سنگ ریز و درشت ظاهرا تاریخی را کشف کردند.

فرمانده یگان حفاظت با اشاره به اینکه کشفیات با دستور مقام محترم قضایی به یگان حفاظت میراث فرهنگی استان البرز ارسال شده، افزود: در ارتباط با این پرونده دو نفر متهم دستگیر شدند.

وی افزود: این اشیاء برای بررسی به کارشناسان اداره کل تحویل شده و ضمن توقیف دستگاه فلزیاب، پرونده قضایی علیه متهمین تشکیل شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان البرز در پایان یادآور شد که هر گونه خرید، فروش، حمل یا تبلیغ دستگاه فلزیاب جرم محسوب شده و با مجرمان برخورد قانونی صورت می گیرد.


برچسب ها: فرمانده یگان حفاظت - یگان حفاظت - دستگاه فلزیاب - گردشگری و صنایع دستی البرز - فرمانده یگان - میراث فرهنگی - یگان حفاظت میراث فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

خرید، فروش، حمل و تبلیغ دستگاه فلزیاب جرم است

خرید، فروش، حمل و تبلیغ دستگاه فلزیاب جرم است