مطالب مرتبط:
3 هزار دانشجو و 50 هزار دانش آموز خوزستانی تحت پوشش کمیته امداد
حمایت کمیته امداد بروجرد از یک هزار و 873 دانش آموز
تحصیل 245 هزار دانش آموز در مدارس قزوین طی سال جدید
2هزار دانش آموز در زنجان تحت پوشش نیازمند دریافت نوشت افزار هستند
900 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان مددجوی کمیته امداد اندیمشک توزیع شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 14:452024-09-16اجتماعي

8 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قزوین هستند


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: هم اکنون 8 هزار و 684 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قزوین قرار دادند که جزو فرزندان ایتام و محسنین هستند و برای این دانش آموزان جشن عاطفه ها در سال جاری با شعار مشق همدلی برگزار خواهد شد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: هم اکنون 8 هزار و 684 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قزوین قرار دادند که جزو فرزندان ایتام و محسنین هستند و برای این دانش آموزان جشن عاطفه ها در سال جاری با شعار مشق همدلی برگزار خواهد شد.

ناصر ظاهری دوشنبه 26 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه 52 درصد از دانش آموزان تحت پوشش در مناطق روستایی و محروم تحصیل می کنند، اظهار کرد: تمامی لوازم التحریری که بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع خواهد شد از محل کمک های مردمی تهیه شده است، برای جمع آوری کمک ها 2 هزار و 313 پایگاه ثابت و سیار را در نظر گرفتیم و تا پایان شهریور این پایگاه ها فعال خواهند بود.

ظاهری با اشاره به اینکه 10 مهر زنگ مهربانی در مدارس به صدا در می آید، بیان کرد: کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و تأمین بخشی از شهریه دانش آموزان نیز در دستور کار ما قرار دارد و در این زمینه نیز به ولی نعمتان کمک می کنیم.


برچسب ها: دانش آموز - کمیته امداد - کمیته امداد قزوین - کمیته امداد استان قزوین - دانش آموزان - مدیرکل کمیته امداد - قزوین
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قزوین هستند

8 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قزوین هستند