مطالب مرتبط:
زمان پرداخت مابه التفاوت همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی| 25 درصد همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی(16شهریور 1403)
خبر مهم صندوق بازنشستگی درباره حقوق بازنشستگان
خبر مهم درباره حقوق بازنشستگی با 10 سال سابقه بیمه تامین اجتماعی | خبر خوش برای بیمه شدگان تامین اجتماعی
حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری آب رفت!
چرا همسان سازی یا متناسب سازی حقوق بازنشستگان مهم است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 11:552024-09-07اقتصادي

پیگیر دریافت حق و حقوق مردم کبودان از معادن هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهدی مسروری مدیر جهاد کشاورزی بردسکن از عتراض اهالی روستای کبودان به دلیل کاهش آبدهی قنات این روستا ناشی از فعالیت معادن خبر داد و افزود: - مدیر جهاد کشاورزی بردسکن در خصوص تأثیر معادن بر قنوات به خصوص قنات روستای کبودان گفت: در این خصوص پیگیری هایی صورت گرفته و مستندات لازم برای سازمان جهاد کشاورزی ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهدی مسروری مدیر جهاد کشاورزی بردسکن از عتراض اهالی روستای کبودان به دلیل کاهش آبدهی قنات این روستا ناشی از فعالیت معادن خبر داد و افزود: در پی اعتراضات و گلایه های تعدادی از اهالی روستا به همراه دادستان و ریاست دادگستری بازدید های لازم از منطقه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد اهالی روستای کبودان کشاورز هستند، از فعالیت 28 معدن در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: پیگیر گرفتن حق و حقوق اهالی روستا ها از معادن هستیم.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن بیان کرد: چنانچه فعالیت معادن به قنات و اموال عمومی مردم لطمه ای وارد کند با دستور دادستان از ادامه فعالیت جلوگیری خواهد شد.

مسروری افزود: علیرغم اینکه از چند سال قبل پیگیری هایی داشته ایم تا از محل یک درصد حقوق معدنی که به شهرستان می آید سهم قنوات را بگیریم، اما اتفاقی نیفتاد و امس


برچسب ها: جهاد کشاورزی - روستا - کشاورز - کبودان - کشاورزی - روستای - اهالی
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر دریافت حق و حقوق مردم کبودان از معادن هستیم

پیگیر دریافت حق و حقوق مردم کبودان از معادن هستیم