مطالب مرتبط:
ثبت نام 198 سمیرمی در طرح نهضت ملی مسکن
کم کاری بانک های ایلام، مانعی بر سر راه طرح نهضت ملی تولید مسکن استان
کم کاری بانک های استان، مانعی بر سر راه طرح نهضت ملی تولید مسکن
میانگین پیشرفت مسکن ملی در ایلام 38 درصد است
هواداران تیم ملی از ایزه و بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1403 ساعت 12:102024-09-06اقتصادي

پیشرفت 55 درصدی طرح نهضت ملی مسکن در بوشهر


، سید محمود دستغیبی با بیان اینکه از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا کنون بیش از 101 هزار متقاضی در استان بوشهر در این طرح ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد 80 هزار و 681 نفر دارای سه استعلام سبز هستند و تایید نهایی شده اند.

وی با بیان اینکه طرح های نهضت ملی مسکن در بخش های مختلف تولید مسکن، خودمالکی و حوزه بافت های فرسوده در حال اجراست، عنوان کرد: طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر به صورت میانگین با پیشرفت فیزیکی بالای 55 درصد در استان در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر فعالیت های دولت سیزدهم در بخش مسکن را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در سه سال دولت سیزدهم حدود 12 هزار واحد مسکونی و زمین برای ساخت در سطح استان بوشهر به متقاضیان تحویل شده است.

وی الحاق بیش از 2 هزار و هکتار زمین برای ساخت مسکن به محدوده شهر های استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: در دولت شهید آیت الله رییسی بیش از چهار هزار و 500 قطعه زمین مسکونی به صورت ویلایی و گروهی به متقاضیان در شهر های استان بوشهر واگذار شده است.

دستغیبی با اشاره به افتتاح طرح های اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در هفته دولت، بیان کرد: در این هفته افزون بر یک هزار و 400 میلیارد تومان طرح های این مجموعه در بخش های مختلف ساخت راه و واحد های مسکونی افتتاح شد.


برچسب ها: استان بوشهر - بوشهر - استان - مسکن - دولت سیزدهم - هزار - نهضت
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 55 درصدی طرح نهضت ملی مسکن در بوشهر

پیشرفت 55 درصدی طرح نهضت ملی مسکن در بوشهر