مطالب مرتبط:
احتمال نوسان جزیی قیمت طلا و سکه در هفته آینده
احتمال نوسان جزیی قیمت طلا و سکه در هفته آینده
احتمال نوسان جزیی قیمت طلا و سکه در هفته آینده
پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته آینده
پیش بینی های عجیب از تغییر قیمت طلا در آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 17:002024-08-30اقتصادي

پیش بینی نوسان جزیی قیمت طلا و سکه در هفته آینده


رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره روند قیمتی سکه و طلا در طول هفته آینده، نوسان طبیعی یک تا سه درصدی را پیش بینی کرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران ؛ نادر بذرافشان روز جمعه در خصوص ارزیابی وضعیت بازار طلا و سکه در پایان هفته و پیش بینی هفته آینده افزود: این هفته در مجموع 9 دلار میانگین افزایش نرخ انس جهانی طلا در طول هفته را داشتیم و آخرین قیمت آن امروز 2 هزار و 522 دلار بود.

وی ادامه داد: در بازارهای داخلی هم از ابتدای هفته ما افزایش قیمت ها را مجدد تجربه کردیم و هر گرم طلای 18 عیار با 61 هزار افزایش سه میلیون 638 هزار تومان شد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: سکه طرح جدید با 900 هزار تومان افزایش به قیمت 43 میلیون و 300 هزار تومان، سکه طرح قدیم با 500 هزار تومان افزایش به مبلغ 38 میلیون و یک صد هزار تومان و نیم سکه نیز با 400 هزار تومان افزایش، به قیمت 23 میلیون و 400 هزار تومان معامله شد.

بذرافشان گفت: همچنین ربع سکه با 350 هزار تومان افزایش، 15 میلیون 400 هزار تومان و سکه یک گرمی بانک مرکزی با 150 هزار تومان افزایش، هفت میلیون و 150 آخرین قیمت را تجربه کرد.

افزایش قیمت 300 هزار تومانی حباب سکه وی با اشاره به حباب سکه در روزهای اخیر اظهار داشت: سکه در طول هفته حدود 300 هزار تومان افزایش قیمت داشت و اکنون حباب سکه د


برچسب ها: اتحادیه طلا و جواهر تهران - افزایش - اتحادیه طلا و جواهر - هزار - تومان - هفته آینده - هفته
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی نوسان جزیی قیمت طلا و سکه در هفته آینده

پیش بینی نوسان جزیی قیمت طلا و سکه در هفته آینده