مطالب مرتبط:
فال حافظ امروز جمعه 23 شهریور ماه 1403 / راز دل خود را در غزل حافظ بیابید
سریال غریبه: سریالی جدید و پررمز و راز
پرونده خودکشی ویدا افشار بسته شد/ راز مرگ ویدا افشار چه بود؟
ببینید/ راز کثیف زمین های فوتبال ایران
راز انقراض انسان های نئاندرتال کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 11:252024-09-14سياسي

راز سکوت درباره «دو قرن سکوت»


استاد زرین کوب در دو قرن سکوت، از چه شرایط و کدام جریان ها تأثیر می پذیرد که اثر تاریخی اش با احساسات ملی و میهنی گره می خورد و خیلی بی رحمانه، - استاد زرین کوب در دو قرن سکوت، از چه شرایط و کدام جریان ها تأثیر می پذیرد که اثر تاریخی اش با احساسات ملی و میهنی گره می خورد و خیلی بی رحمانه، یک رخداد تاریخی را محکوم و با خاک یکسان می کند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدس نوشت: شک نکنید وقتی سایت ها، کانال ها و گروه های مجازی، یکباره با بریده هایی از کتاب دو قرن سکوت ، بمباران می شوند و عده ای با نقل قول از مرحوم عبدالحسین زرین کوب تلاش می کنند با شعارهای رنگارنگ، موج مُرده نژادپرستی را زنده کنند نخستین قربانی ماجرا، خودِ استاد زرین کوب است که تیغِ تحریف و کم گویی فضای مجازی با خلاصه کردنش در چند صفحه از دو قرن سکوت ، پیشینه، حیثیت و اعتبار او را قلع و قمع می کند.

صبح ها حوزه، عصرها دبیرستان اصلاً بعید نیست که از همین امروز و در بیست و پنجمین سالگرد درگذشت مرحوم عبدالحسین زرین کوب دوباره سروکله پیام ها و پست هایی که از کتاب دو قرن سکوت بریده شده، در فضای مجازی پیدا شده باشد و تا چند روز یا هفته، دست به دست شدنش ادامه پیدا کند.

اما برای اینکه یادمان بیاید، زرین کوب فقط به همین کتاب و بریده هایش خلاصه نمی شود، بد نیست نگاهی به زندگی و زمانه استاد ب


برچسب ها: سکوت - اثر تاریخی - تاریخی - عبدالحسین زرین کوب - زرین - استاد - احساسات
آخرین اخبار سرویس:

راز سکوت درباره «دو قرن سکوت»

راز سکوت درباره «دو قرن سکوت»