مطالب مرتبط:
رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی منصوب شد
رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی منصوب شد
رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی منصوب شد
افشاگری بزرگ درباره اعضای هیات مدیره سازمان بورس: جزییات دریافت 10.5 میلیارد تومان وام 10ساله با نرخ 4 درصد توسط رییس و اعضای هیئت مدیره سازمان بورس
جزییات دریافت 10.5 میلیارد تومان وام 10ساله با نرخ 4 درصد توسط رییس و اعضای هیئت مدیره سازمان بورس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 14:002024-09-05سياسي

رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «حسینعلی قبادی» را به عنوان «رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی» این وزارت منصوب کرد.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، حسینعلی قبادی را به عنوان رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی این وزارت منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در حکم ابلاغی سیمایی، خطاب به قبادی آمده است؛ نظر به مراتب تعهد تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای اساسی دولت وفاق ملی و با جلب مشارکت همکاران آن مرکز، ضمن اصلاح ساختارها، بهینه سازی فرآیندها و روزآمدسازی آیین نامه ها و به کارگیری روش های نوین، اقدامات اساسی را برای جذب اعضای هیئت علمی متخصص و متعهد و تأمین منابع انسانی نخبه و کارآمد در دانشگاه ها به عمل آورید.

مقتضی است با برنامه ریزی و کارشناسی دانش بنیان برای تحقق اسناد فرادستی از جمله نقشه جامع علمی کشور، سند دانشگاه اسلامی، بیانیه گام دوم و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و دیپلماسی و مرجعیت علمی اهتمام ورزید.


برچسب ها: اعضای هیئت علمی - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری - تحقیقات و فناوری - هیئت علمی - حسینعلی قبادی - وزارت علوم تحقیقات و فناوری - علمی
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی منصوب شد

رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی منصوب شد